تندیس برتر جشنواره دریای سرخ جواهری با امضای شوپارد است

خانه جواهر سوئیسی، سازنده نخل طلای الماس‌نشان جشنواره فیلم کن است

سارا طیبه برنده جایزه ستاره جوان در حال ظهور شوپارد، دومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ - RED SEA FILM FESTIVAL

سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ در سال ۲۰۲۳ از روز پنجشنبه ۹ آذر (۳۰ نوامبر) به مدت ۱۰ روز با نمایش بهترین‌های آثار سینمای عرب و جهان در جده آغاز شد و خانه جواهر شوپارد که یکی از حامیان این جشنواره است. شوپارد تندیس بهترین فیلم بلند، جایزه اصلی مسابقه را طراحی کرده است. یک صدف کریستال سنگی که روی پایه‌ای از طلای ۱۸ عیار سوار شده است.

«جایزه بهترین استعدادهای نوظهور» را هم شوپارد اهدا خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کارولاین شوفله، رئیس و مدیر هنری شوپارد، درباره این مشارکت گفت: «شوپارد در تعدادی از ارزش‌های کلیدی با سینما اشتراک دارد؛ از جمله تمرکز راسخ بر جسارت و خلاقیت. درست مانند داستان‌ فیلم‌ها، ساعت‌ها و جواهرات ما نیز منابع عظیمی از احساسات و مسیری برای فرارند؛ آن‌ها حبابی آرامش‌بخش به دور از غوغای جهان فراهم می‌کنند. ما خوشحال‌ایم که از طریق مشارکت با جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ تعهدمان را به هنر هفتم بیشتر می‌کنیم.»

این اولین‌ بار نیست که شوپارد از صنعت سینما تجلیل می‌کند. این خانه جواهر از سال ۱۹۹۸ شریک رسمی وفادار جشنواره فیلم کن بود و کارولاین شوفله با کارگردانان، هنرمندان، سبک‌شناسان، طراحان و هنرپیشه‌های متعددی که آثارشان را تحسین می‌کند و در پرده نقره‌ای حضور دارند، روابطی نزدیک برقرار کرده است که حضور این خانه جواهر در فیلم‌هایی مانند «راکت‌من» (دکستر فلچر، ۲۰۱۹)، «آلین» (والری لمرسیه، ۲۰۲۰) یا «زمانی برای مردن نیست» (کری جوجی فوکوناگا، ۲۰۲۰) گواهی بر این مدعا است.

او همچنین اطمینان حاصل می‌کند که جواهرات باشکوه شوپارد به درخشش بازیگران روی فرش قرمز در طول تبلیغ فیلم‌هایشان می‌افزاید.

جایزه «جام شوپارد» (Trophée Chopard) هم که از سال ۲۰۰۱ هر ساله برای برجسته کردن یک هنرپیشه جوان در حال شکوفایی در صحنه بین‌المللی اعطا می‌شود، در همین رابطه عاشقانه بین شوپارد و سینما ریشه دارد.

بیشتر از فرهنگ و هنر