عکس کریسمس خانواده ترامپ و نمایش آمادگی بارون برای نقش عمومی جدیدش

بارون را ملانیا، مادر «سیاست‌مدارش»، عامدانه دور از کانون توجه قرار داده است

عکس کریسمس خانواده دونالد ترامپ- Kimberly Guilfoyle/Instagram

نیویورک پست به نقل از یک منبع آگاه نوشت حضور بارون ترامپ در عکس خانوادگی کریسمس ثابت می‌کند که ملانیا و رئیس‌جمهوری سابق، دونالد ترامپ، «با یکدیگر همگام‌اند».

این جوان ۱۷ ساله، که به‌ندرت در مجامع عمومی دیده می‌شود، با پدر و سه خواهر و برادرش و دیگر اعضای دورتر خانواده‌اش در یک عکس خانوادگی کریسمس دیده شد. ملانیا که مشغول پرستاری از آمالیا، مادر بیمارش، است، در این عکس غایب بود.

اما به گفته استفانی وینستون وولکوف، دستیار ارشد سابق ملانیا، در مصاحبه با  نیویورک پست، حضور بارون «واقعا بسیار مهم» است و می‌توان انتظار داشت که از این پس بیشتر او را ببینیم.

بارون، که ملانیا، مادر «سیاست‌مدارش»، او را عامدانه دور از کانون توجه قرار داده است، در عکسی که کیمبرلی گیلفویل، نامزد دونالد ترامپ جونیور، از مارالاگو پست کرده بود، در جلو و مرکز قرار داشت.

منابع مطلع گفتند گیلفویل هرگز این عکس را بدون اجازه پست نمی‌کند.

وولکوف گفت که حضور بارون گویا است: «تصمیم ملانیا برای مشارکت دادن بارون در این فعالیت خانوادگی، حتی اگر خودش نتواند آنجا باشد، ممکن است نقطه‌عطف مهمی باشد و بالقوه سطح جدیدی از حمایت بین ملانیا و دونالد را تقویت کند.»

او گفت: «حضور بارون واقعا به یاد ماندنی است و نشان می‌دهد که دونالد و ملانیا با یکدیگر همگام‌اند. معتقدم که از این پس بیشتر او را خواهیم دید. وقتی صحبت از ملانیا باشد، هیچ‌چیز تصادفی نیست.»

آخرین باری که بارون در کنار خانواده ترامپ دیده شد، ژوئیه ۲۰۲۲ در مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ، همسر اول پدرش، در کلیسای کاتولیک سنت وینسنت فرر در منهتن بود.

او با پدر و مادرش در نوامبر ۲۰۲۲، زمانی که پدرش به‌طور رسمی اعلام کرد که بار دیگر برای انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود، در مارالاگو دیده شد. همچنین، در ژوئن سال جاری، در حالی که همراه با مادرش از برج ترامپ خارج می‌شد، دیده شد.

وولکوف زمانی یکی از نزدیک‌ترین دوستان ملانیا ترامپ بود و با او به بخش شرقی کاخ سفید رفته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما آن دو درپی بروز اختلاف‌هایی به تلخی جدا شدند و وولکوف نوارهایی از مکالمه‌هایشان را فاش کرد که در یکی از آن‌ها، بانوی اول وقت می‌گفت: «چه کسی به چیزهای کوفتی کریسمس اهمیت می‌دهد.»

وگ آلوم نیز در سال ۲۰۲۰ گزارشی درباره دوره کارش با ملانیا در کاخ سفید نوشت به نام «ملانیا و من» و در آن فاش کرد که بانوی اول سابق چقدر به پدر و مادرش ویکتور و آمالیا کناو نزدیک است.

او به  نیویورک پست گفت: «ملانیا همیشه از پدر و مادرش مراقبت کرده است. من برای آمالیا دعا می‌کنم.»

اما او اضافه کرد که در عین حال، بانوی اول سابق «از اینکه همه را در تعلیق نگه دارد، قدرت می‌گیرد».

همان‌طور که «صفحه شش» پیش‌تر گزارش کرده بود، آگاهان می‌گویند ملانیا قرار است پس از پیروزی ترامپ در دادگاه عالی در پرونده خرابکاری در انتخابات فدرال، «چند حضور زیرکانه دیپلماتیک در سال ۲۰۲۴ ترتیب دهد».

منابع مطلع می‌گویند پس از حضور ملانیا در کنار بانوان اول سابق در مراسم تشییع جنازه روزالین کارتر، او «پس از آنکه در مراسم تشییع کارتر مورد استقبال مثبت قرار گرفت، احساس اطمینان بیشتری به خود دارد، هم به‌عنوان نماینده همسرش و هم به‌عنوان یک شخصیت سیاسی.»

این منبع افزود: «ملانیا متوجه است که زمان آن فرا رسیده که به صف بانوان اول تاریخی بپیوندد و اثری از خود در تاریخ بگذارد[...] او برای بار دوم احساس آمادگی بهتری برای ایفای نقش بالقوه‌اش دارد.»

این منبع افزود که ملانیا همچنین احساس می‌کند که می‌تواند زمان بیشتری را به این ایفای نقش اختصاص دهد، زیرا بارون اکنون ۱۷ سال دارد.

او در مراسم اخذ تابعیت شهروندان جدید آمریکا در آرشیو ملی نیز حضور یافت.

وولکف، که هرگز از بیان افکارش در مورد ملانیا ابایی نداشته است، اوایل این ماه گفت ملانیا، در حالی که همسرش برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آماده می‌شود، از او حمایت خواهد کرد.

او به سی‌ان‌ان گفت: «کاملا احساس می‌کنم که ملانیا ترامپ جایی نمی‌رود. معتقدم ملانیا در کنار دونالد خواهد ماند. در تمام این ماجراها، او همراه و شریک ترامپ است.»

بیشتر از زندگی