رژ لب قرمز معروف تیلور سوئیفت را از کجا بخریم؟

پت مک‌گرث، گریمور معروف، رنگ دقیق رژ لب قرمزی را که این ستاره ۳۴ ساله پاپ می‌زند در اینستاگرام برای ‏دنبال‌کنندگانش فاش کرده است

بسیاری از طرفداران و غیرطرفداران سوئیفت کنجکاوند که بدانند تیلور سوئیفت این رژ لب قرمز بی‌نقص را از کجا پیدا کرده است.

پت مک‌گرث، چهره‌پرداز [گریمور] معروف، رنگ دقیق رژ لب قرمزی را که این ستاره ۳۴ ساله پاپ و خواننده «ضد قهرمان» می‌زند فاش کرده است. مک‌گرث به دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام گفت که رژ لب بادوام و معروف سوئیفت به رنگ السون ۴ از مارک محصولات زیبایی‌اش در پت مک‌گرث لبز (Pat McGrath Labs) است. سوئیفت موقع رفتن روی فرش قرمز، اجرای موزیک ویدئو، و برنامه‌های دیگر رژ لب ماندگار مک‌گرث را زده است.

این چهره‌پرداز برای رونمایی از دهمین آلبوم استودیویی سوئیفت به‌نام «نیمه‌شب‌ها» (Midnights) نیز با او همکاری گسترده‌ای داشته است. مک‌گرث در موزیک ویدئوی «جواهرنشان» (Bejeweled) سوئیفت حضور کوتاه اما مهمی داشت و برای چند مراسم فرش قرمز سوئيفت را گریم کرده است.

گویا مک‌گرث به‌افتخار این آلبوم مجموعه‌ کامل «به‌سفارش تیلور» (Taylor-Made) را که شامل بسته خط لب و رژ لب قرمز مات است از طریق پت مک‌گرث لبز عرضه کرده است تا طرفدارانش بتوانند رژ لب کلاسیک مدل سوئیفت بزنند. ابتدا تعداد محدودی [از این مجموعه] به بازار آمد، اما از آنجا که تعصب سوئیفتی [طرفداران] در طول تور اراس (Eras) به اوج رسید، معلوم شد که این همکاری سودآور است. برخی از محصولات این مجموعه از آن زمان دوباره موجود شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیدا کردن آنلاین رنگ دقیق السون ۴ متاسفانه تقریبا غیرممکن است، چون اغلب تمام شده است، اما مجموعه دوتایی «به‌سفارش تیلور» نقش جایگزینی مناسب را ایفا می‌کند. در این بسته دوتایی رژ لب قرمز مات‌ترنس السون۲ از پت مک‌گرث قرار دارد که خیلی شبیه به السون۴ است و حتی اگر آن‌ها را کنار هم ببینید، تشخیص‌ آن‌ها از یکدیگر دشوار است.

السون۲ نیز دقیقا همان فرمول سبک [بی‌وزن] را دارد و همین ویژگی باعث می‌شود در تمام روز و طول شب عالی باشد.

این بسته علاوه بر رژ لب شامل یک مداد لب پرماژل اولترا (PermaGel Ultra) با ته‌رنگ استراکچر (Structure) است که مک‌گرث اطمینان می‌دهد همراه با السون۲ ظاهری به وجود می‌آورد که «اصالت و جلال نیمه‌شب» از آن می‌بارد. در شرح این بسته رژ و مداد لب می‌خوانیم: «هر چیزی که برای داشتن لب‌های سرخ و خیره‌کننده لازم دارید در این بسته‌ ضروری به‌انتخاب پت فراهم است.»

رژ لب و خط لب هر کدام جداگانه به قیمت ۶۸ دلار فروخته می‌شود، اما قیمت بسته دوتایی آن‌ها کمی کمتر، یعنی ۶۰ دلار است. با این حال، اگر به محصولات آرایشی بیشتر نیاز مبرم دارید، پت مک‌گرث لبز مجموعه تمام و کمالی از محصولات صورت و چشم «به‌سفارش تیلور» برای آرایش کامل دارد. یک بسته چشم «به‌سفارش تیلور» شامل یک ریمل فتیش‌آیز (FetishEyes) و یک خط چشم مایع پرما پرسیژن (Perma Precision) دوتایی است که به گفته طرفداران سوئيفت، این ستاره پاپ در تورش از آن‌ها استفاده کرده است.

مک‌گرث یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین چهره‌پردازان جهان است و پرادا، میو میو، کریستن دیور، و بالنسیاگا از زمره مشتریانش‌اند. هرچند این هنرمند چهره‌پرداز تمرکز اصلی‌اش را روی مارک آرایشی‌ خودش معطوف کرده است، اما برای مشتریان و رویدادهای ویژه از آتلیه‌اش بیرون می‌آید. مک‌گرث چندی پیش با گریم چینی‌اش در نمایش لباس‌های دست‌دوز بهار/تابستان ۲۰۲۴ میسون مارژیلا همه را حیرت‌زده کرد.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی