زنی پس از ساعت‌ها حبس در جیپ غوطه‌ور در دریاچه شهر ماریون تگزاس نجات یافت

گزارش مفقودی زن نجات‌یافته در شهر دیگری واقع در ۳۸ کیلومتری این دریاچه ثبت شده بود

یک ماهیگیر و راننده خودرو یدک‌کش در حال بیرون آوردن جیپ غوطه‌ور در دریاچه ماریون تگزارس بودند که با مشاهده زنی زنده در این خودرو، او را به داخل قایق منتقل کردند-NPR 

در پی تماس یک ماهیگیر مبنی بر مشاهده یک جیپ سیاه غوطه‌ور در دریاچه بزرگ شهر ماریون تگزاس، شماری از نیروهای امداد به این منطقه اعزام شدند و برای بیرون کشیدن این خودرو اقدام کردند اما در رویدادی کم‌سابقه‌، متوجه شدند سرنشین زن این خودرو پس از ساعت‌ها هنوز زنده است.

نیروهای امدادی زمانی متوجه حضور و زنده بودن یک زن در این جیپ شدند که یک خودرو یدکش به محل اعزام شده بود و آن‌ها در حال بیرون کشیدن خودرو از دریاچه بودند.

چاک راجرز، بازپرس کلانتری شهر ماریون تگزاس، به رادیو ان‌پی‌آر گفت: «ما نمی‌دانیم جیپ چه مدت در آب بوده و این تنها یکی از پرسش‌ها درباره این رویداد غیرعادی است که هنوز بی‌پاسخ مانده است.»

بنا بر این گزارش، پس از تماس اول یک ماهیگیر در صبح جمعه، حدود ۱۸ دقیقه طول کشید تا نیروهای امدادی خود را به محل حادثه در دریاچه بین دالاس تگزاس و شریوپورت در ایالت لوییزیانا برساندند و کمی بیش از این مدت هم طول کشید تا خودروی یدک‌کش برای بیرون آوردن جیپ غوطه‌ور به محل برسد.

جیپ غوطه‌ور در آب دست‌کم ۱۲ متر تا رمپ قایق‌های کمپ وودی فاصله داشت. به گفته چاک راجرز، ماهیگیری که درخواست کمک را ارسال کرده بود، برای همکاری با امدادگران در همان منطقه حضور داشت و پس از رسیدن خودرو یدک‌کش، قایق خود را برای کمک به نیروهای امدادی و یدک‌کش در اختیار آنان گذاشت تا کابل یدک‌کش را به جیپ غوطه‌ور در دریاچه نصب کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

راجرز گفت در همین زمان بود که امدادگران ناگهان زنی را در داخل جیپ غوطه‌ور در دریاچه دیدند و بلافاصله عملیات بیرون کشیدن جیپ را به عملیات نجات تبدیل کردند.

مرد ماهیگیر و راننده خودرو یدک‌کش به زن گرفتار در جیپ کمک کردند از آن خارج شود و او را به داخل قایق ماهیگیری منتقل کردند. سپس با اورژانس تماس گرفتند، زن آسیب‌دیده را به ساحل بردند و برای گرم نگه‌ داشتن، او را سوار یکی از خودروها کردند.

هویت این زن تاکنون فاش نشده است اما مقام‌های پلیس شهر ماریون تگزاس گفته‌اند که نیروهای اورژانس او را بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

به گفته پلیس، اسم و مشخصات این زن ساعت‌ها پیش از پیدا شدن خودرو جیپ غوطه‌ور در دریاچه شهر ماریون، به عنوان گزارش مفقودی در اداره پلیس شهر لانگ‌ویو تگزاس ثبت شده است. شهر لانگ‌ویو در ۳۸ کیلومتری جنوب غربی دریاچه‌ای قرار دارد که جیپ غوطه‌ور حامل این زن در آن پیدا شد. این گزارش مفقودی نیمه‌شب پنجشنبه و اوایل بامداد جمعه دریافت شد.

مقام‌های پلیس گفتند که نمی‌توانند جزئیات بیشتری در مورد این زن یا رویدادی که منجر به گرفتار شدن او در جیپ غوطه‌ور در دریاچه شد، بازگو کنند و درباره چگونگی افتادن جیپ به داخل دریاچه نیز هیچ‌چیز مشکوکی پیدا نکرده‌اند. بازپرس پلیس شهر ماریون تگزاس سقوط این جیپ به دریاچه را یک «تصادف» خواند و افزود که در طول تحقیقات هیچ چیزی کشف نشد که نشان دهد این رویداد چیزی بیش از یک تصادف بوده است.

بیشتر از جهان