بئاتریس بورومئو، اشراف‌زاده ایتالیایی که با خاندان سلطنتی موناکو وصلت کرد، کیست؟

بئاتریس بورومئو یک روزنامه‌نگار سابق و دختر اشراف‌زاده ایتالیایی دون کارلو فردیناندو است

این زن ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۵، با پیر کاسیراگی، کوچک‌ترین فرزند شاهدخت کارولین و نوه گریس کلی زیبای فقید ازدواج کرد-JULIEN DE ROSA /AFP

نشریه «تاتلر» که به‌عنوان کتاب مقدس مد نیز شناخته می‌شود، به بئاتریس بورومئو لقب شیک‌ترین مقام سلطنتی اروپایی را داده است، زیرا او چه روی فرش قرمز، چه در ظاهر سلطنتی یا در تفریحات روزمره، شیک و زیبا است.

این زن ۳۷ ساله در سال ۲۰۱۵، زمانی که با پیر کاسیراگی، کوچک‌ترین فرزند شاهدخت کارولین و نوه گریس کلی زیبای فقید ازدواج کرد، به خانواده سلطنتی پرزرق‌وبرق موناکو پا گذاشت.

بئاتریس بورومئو یک روزنامه‌نگار سابق و دختر اشراف‌زاده ایتالیایی دون کارلو فردیناندو است.

او که به شیوه مادربزرگ فقید همسرش، شیک‌پوش و از طرفداران مد است، همچون گریس کلی به برند کریستین دیور علاقه دارد، و به همراه همسرش، پیر، سفیران این خانه مد محسوب می‌شوند. چنانچه بئاتریس اوایل سال جاری در کارزار سیاه‌وسفید براق این خانه مد، در تبلیغ کیف‌دستی هفت هزار و ۵۰۰ دلاری لیدی دیور بازی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بئاتریس که خانواده‌اش جزایر برومین در دریاچه ماگیوره نزدیک میلان را به همراه زمین‌هایی در حومه لومباردی و پیمونت دارند، قبل از ازدواج با پیر به‌عنوان روزنامه‌نگار در زادگاهش ایتالیا کار می‌کرد.

به گزارش دیلی میل، بئاتریس در روز عروسی خود در سال ۲۰۱۵، که ووگ لقب شیک‌ترین جشن تابستان را به آن داد، چهار لباس مختلف؛ دو لباس والنتینو برای مناسک دولتی در موناکو و دو لباس آرمانی پریو برای مراسم مذهبی در دریاچه ماگیور پوشید.

خانواده او هنوز صاحب قله روکا بورومئویی‌اند که جشن در آنجا برگزار شد.

او و پیر از آن زمان دو پسر به نام‌های استفانو، پنج ساله و فرانچسکو، چهار ساله دارند.

بئاتریس به‌تازگی به ساخت مستند روی آورده است، و اخیرا یک سریال سه قسمتی با نام «پادشاهی که هرگز نبود» برای نتفلکیس ساخته است.

این سریال بر روی رویدادی در اوت ۱۹۷۸ تمرکز دارد که تا به امروز یک راز باقی مانده است.

ماجرا از این قرار است که شاهزاده ویکتور امانوئل ساووی، آخرین وارث تاج‌وتخت ایتالیا، در اقامتگاه تابستانی خود در جزیره کاوالو، فرانسه، در حال گذراندن تعطیلات بود که به خاطر عصبانیت از گروهی از ایتالیایی‌هایی که در قایق‌های مجاور در حال خوشگذرانی بودند، دست به تفنگ شد و به یک گردشگر جوان آلمانی به نام دیرک هامر که روی میز یکی از قایق‌ها خوابیده بود، شلیک کرد.

پس از یک نبرد طولانی در دادگاهی که به همت خواهر مقتول، بریژیت هامر -که از دوستان قدیمی مادر بئاتریس، پائولا مارزتو بود- در نوامبر ۱۹۹۱ برگزار شد، ویکتور امانوئل از اتهام قتل تبرئه شد.

شاهزاده ایتالیایی تنها به‌دلیل حمل سلاح گرم مجرم شناخته شد و به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

دیلی میل به نقل از بئاتریس، نوشت این ماجرا از زمانی که به یاد دارم بخشی از خانواده من بود.

در سال ۲۰۱۱ و زمانی که بئاتریس برای یک روزنامه ایتالیایی کار می‌کرد، یک ویدیو از ویکتور امانوئل را که مخفیانه ضبط شده بود، افشا کرد که ظاهرا به قتل اعتراف می‌کرد.

ویکتور یا ویتوریو امانوئل، از اعضای خاندان ساووی است که از سال ۱۸۶۱ تا ۱۹۴۶، زمانی که به دست جمهوری ایتالیا آواره شدند، بر این کشور حکومت می‌کردند.

بئاتریس برای پروژه بعدی‌اش، در حال ساخت فیلمی درباره ریشه‌های خانواده‌ای است که با آن ازدواج کرده: گریمالدی‌های موناکو، قدیمی‌ترین خانواده سلطنتی اروپا.

او می‌گوید که شرکت فیلم‌سازی‌اش تهیه‌کننده فیلمی درباره تصرف قلعه موناکو به دست خانواده گریمالدی در قرون وسطی است.

بیشتر از زندگی