کت‌شلوارهای کیت میدلتون راهنمای برازندگی و وقار در محل کارند

کت‌‌شلوارهای زنانه با حضور در کمد لباس شاهزاده خانم ولز، کیت میدلتون، مهر تایید سلطنتی نیز دارند

کیت میدلتون سبک تابستان امسالش را با پوشیدن چند دست کت‌‌شلوار تکمیل کرد. چند ظاهر رسمی و نیمه‌رسمی کیت میدلتون در بازدیدهای چند هفته گذشته برای کسانی است که می‌خواهند در یک جلسه رسمی کاری راحتی و ظرافت را با هم داشته باشند، الگوی بسیاری خوبی‌اند.

به نظر می‌رسد درباره برازندگی کت‌شلوارهای زنانه کم‌لطفی شده باشد. کت‌‌شلوارها در عین شیکی، بی‌زمانی و راحتی، حس اقتداری ظریف را منتقل می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که این لباس‌ موردعلاقه زنان صاحب نفوذ باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کت‌‌شلوارهای زنانه با حضور در کمد لباس شاهزاده خانم ولز، کیت میدلتون، مهر تایید سلطنتی نیز دارند. کیت که اغلب به خاطر پیراهن‌های مجلل و پالتوی‌های خوش‌دوختش ستایش می‌شود، نشان داده است که در کت‌شلوار نیز می‌تواند به همان اندازه باوقار به نظر برسد. این ظاهری نیست که تنها در چند هفته اخیر نظر کیت و طراحان لباس او را به خود جلب کرده باشد. او در چند سال گذشته بارها با کت‌شلوار در بازدیدهای کاری دیده شده است.

ژوئن ۲۰۲۳

کیت در این دیدار ترجیح داد به جای کت‌شلوار همرنگ، یک کت چهارخانه آبی و سفید «زارا» را با شلوار سرمه‌ای «ال‌کا بنت» و جواهرات «ماپین اند وب» بپوشد و آن را با یک جفت کفش سرمه‌ای پاشنه‌تخت «امی لاندن» هماهنگ کند. ما او را کمتر در کت چهارخانه دیده‌ایم. او در کمد لباسش یک کت خاکستری اسمیت (SMYTHE) با برشی شبیه کت‌های مک کویین و یک کت دیگر به همین سبک از کاترین واکر دارد.

دسامبر ۲۰۲۲

کیت در دیدار از مرکز مراقب‌های کودکان یک کت‌شلوار قرمزرنگ از کارهای الکساندر مک‌کویین، خانه مد موردعلاقه‌اش، پوشید و این ظاهر را با کیف و کفش‌های پاشنه‌بلند همسان و گوشواره‌های طلایی بزرگ تکمیل کرد.

دسامبر ۲۰۲۲

کیت در طول تور سلطنتی‌اش به همراه شاهزاده ویلیام در بوستون ایالات متحده، چندین کت‌شلوار خیره‌کننده به تن داشت. کت‌شلوار شرابی‌رنگی که او در روز دوم انتخاب کرد، ظاهر محبوب ناظران سلطنتی بود. کیت این کت‌شلوار را با یک بلوز پاپیونی صورتی پاستلی، کفش پاشنه‌بلند جیر و یک کیف شانل قرمز تکمیل کرد.

اوت ۲۰۲۲

کیت زمانی که با شاهزاده ویلیام و شاهزاده خانم شارلوت در مرکز ورزش‌های آبی ساندول برای تماشای بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع حضور داشت، یکی از کت‌شلوارهای سراپا سفید محبوبش را دوباره پوشید. او این کت‌شلوار زیبای الکساندر مک‌کویینش را با یک تاپ ساده و کفش‌های کامیلا الفیک هماهنگ کرد. شاهدخت ولز این کت سفید را چند بار دیگر هم با شلوارهای تیره‌رنگ پوشید.

ژوئن ۲۰۲۲

یک ظاهر شاد و سرزنده دیگر کیت زمانی بود که یک کت‌شلوار صورتی الکساندر مک‌کویین را پوشید. او این ظاهر را یک‌ بار با بلوز همرنگ کت و کفش سفید و یک‌ بار با تاپ سفید و کفش صورتی امتحان کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی