پنیری که بوی گندش فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی را برمی‌دارد

پنیر مینگر «بوی تند گندیدگی» می‌دهد و به‌زودی راهش را به میز شام اسکاتلندی‌ها باز خواهد کرد

انواع پنیر در یک قفسه فروشگاهی ـ Canva

پنیر بسیار بدبویی به نام «مینگر» در آستانه ورود به قفسه فروشگاه‌های بزرگ است.

مینگر «بوی تند گندیدگی» می‌دهد. بعد از امضای قرارداد انحصاری تولیدکننده این پنیر با آسدا، به‌زودی راه آن به میز شام اسکاتلندی‌ها باز خواهد شد. مینگر پنیری صنعتی است که یکی از بدبوترین پنیرهای جهان شناخته می‌شود. به‌درستی نام «مینگر» [بوگندو] را برای آن انتخاب کرده‌اند. این پنیر برای نخستین بار در کریسمس امسال وارد قفسه‌های فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی خواهد شد.

مینگر محصول هایلند فاین چیزز (Highland Fine Cheeses) است و در ۵۴ فروشگاه [زنجیره‌ای] ازدا در اسکاتلند عرضه خواهد شد.

روری استون، مدیر این کسب‌وکار خانوادگی که بیش از ۵۰ سال است پنیر تولید می‌کند، گفت که امضای قرارداد با فروشگاه مهم موادغذایی آسدا «لحظه‌ای غرورآفرین» بود.

او گفت: «این کسب‌وکار از تولید پنیر در وان حمام تا رفتن به قفسه فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی راهی طولانی طی کرده است!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«پنیرهای ما هنوز دست‌سازند، اما اکنون در کارخانه لبنیات ما در تین (Tain) تولید می‌شوند.»

او در ادامه گفت: «پنیرهای پوست‌شسته به‌ندرت به قفسه فروشگاه‌ها راه پیدا می‌کنند. بنابراین، [آمدن مینگر به آسدا] برای پنیردوست‌ها لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز است، به‌ویژه برای همه تخته‌پنیرهای جشن [کریسمس].»

دو پنیر دیگر این شرکت- فت کا (Fat Cow) و بلو مردر (Blue Murder)- نیز بخشی از این معامله‌اند و برای خرید در آسدا موجود خواهند بود.

مینگر «پنیر تندی» است که وقتی جا می‌افتد، شل است، و فت کا مخصوص غذاهایی است که معمولا در آن‌ها از پنیر سوئیسی استفاده می‌شود. اما بلو مردر پنیر کپکی است و طعمی گوشت‌مانند دارد.

اشلی کانولی، مدیر خرید محلی آسدا، گفت آن فروشگاه بزرگ موادغذایی «روی ابرها سیر می‌کند»‌ و قفسه‌هایش را از پنیر مینگر و دیگر پنیرها پر کرده است.

او گفت: «پیوسته در جست‌وجوی فرصت‌هایی برای همکاری با بهترین تامین‌کنندگان محلی هستیم تا محصولاتی کاملا مرغوب و نوآورانه فراهم کنیم. بنابراین، از همکاری جدیدمان با هایلند فاین چیزز بسیار خوشحالیم.»

«هایلند فاین چیزز بسته‌بندی‌هایش را بهینه کرده تا در قفسه‌ها متمایز باشد. این گواهی بر علاقه این شرکت به پنیرهای خودش است و از طیف وسیعی که اکنون تا کریسمس می‌توانیم در فروشگاه‌هایمان به مشتریان عرضه کنیم مشهود است؛ مطمئنم حضور این اقلام روی تخته‌‌پنیرهای مخصوص جشن چشمگیر خواهد بود.»

آسدا گفت که محصولات های فاین چیزز برای کریسمس در دسترس [مشتریان] خواهد بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی