امسال رنگ روشن پرطرفدار است

موسسه پنتون با بررسی هفته مد نیویورک و لندن رنگ‌های محبوب سال را معرفی کرد

مجموعه جورج حبیقه در هفته مد فاخر پاریس/ ایندیپندنت فارسی

یک هفته از گام برداشتن مدل‌ها روی صحنه مد نیویورک گذشته و اکنون هفته مد لندن هم رو به پایان است. این دو رویداد مهم مد سال پیش‌بینی‌های موسسه رنگ‌سازی پنتون را درباره رنگ‌های محبوب تایید کردند. با نگاهی به هفته مد فاخر پاریس هم می‌توانیم رگه‌های روشنی از این رنگ‌ها را در مجموعه‌های برجسته‌ترین طراحان مد ببینیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته مد لندن نشان داد خانه‌های مد بریتانیایی اغلب رنگ‌های روشن را برای مجموعه‌های پاییزی خود انتخاب کرده‌اند. همان‌طور که پنتون پیش‌بینی کرده بود سایه‌های شاد مانند زرد آفتابی و آبی اقیانوسی تا رنگ‌های سنتی‌تر پاییزی را فراوان دیدیم. چند رنگ محبوب از روی غذاها برداشته‌شده‌اند؛ مانند شیر بادامی، کدوحلوایی، گوجه گیلاسی و بادمجانی.

لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، در بیانیه‌ای گفت: «رنگ‌های پاییز ۲۰۲۴ تعریف جدیدی از رنگ‌های اصلی و سایه‌ها را بازنمایی می‌کنند. این مجموعه خلاقانه و درعین‌حال قابل‌دسترس، پایه‌ای قدرتمند ایجاد می‌کند.»

براساس گزارش پنتون این رنگ‌ها در سال ۲۰۲۴ پرطرفدارند:

گل‌بهی یکی از رنگ‌های محبوب در هفته مد فاخر پاریس بود.

 رنگ بادمجانی در سایه‌های روشن و تیره را در مجموعه  طراحانی چون جورج حبیقه و الی صعب در پاریس دیدیم. 

زرد، رنگ پیشتاز در سه هفته مد فاخر پاریس، نیویورک و لندن بود. اگر طلایی را هم در زیر مجموعه این رنگ اضافه کنیم، حکمرانی این رنگ در مجموعه‌های معرفی شده بی‌رقیب است. 

آبی روشن، اقیانوسی و آسمانی یکی از رنگ‌های محبوب طراحان  در مجموعه‌های مد بود که منتظریم منتخبی از آن را در فرش قرمز رویدادهای پیش رو مانند جشنواره فیلم کن ببینیم. 

سبز با تلالو روشن و زنده خود یکی از پرطرفدارهای امسال بود که برخی از خانه‌های مد مانند الی صعب و آرمانی از آن با دست‌و‌دل‌بازی بهره بردند. 

فرش قرمز اسکار پیش روی ما است و امیدواریم از دستچین بهترین‌های قرمز آجری، مسی، گل‌بهی و اخرایی بر تن ستاره‌های سینما  لذت ببریم. 

بیشتر از مُد و زیبایی