پیراهن زندایا در اکران نخست فیلم «چلنجرز» هواداران را شگفت‌زده کرد

پیراهن سبز زندایا نقشی از تنیس داشت و یادآور شخصیتی بود که در این فیلم بازی می‌کرد

زندایا در اکران نخست فیلم چلنجرز در سیدنی، استرالیا‌ــ Instagram/loewe

پیراهن بلند سبزرنگی که زندایا هنگام حضور در نخستین نمایش فیلم جدیدش «چلنجرز» (Challengers) در سیدنی، استرالیا به تن داشت هواداران را شگفت‌زده کرده است.

این بازیگر ۲۷ ساله در این رویداد در ۲۶ مارس، همراه دو ستاره همبازی‌اش در فیلم، مایک فایست و جاش اوکانر، روی فرش قرمز رفت. او برای این مناسبت یک پیراهن سبز سفارشی انتخاب کرده بود که قد آن به زمین می‌رسید، و جاناتان اندرسون، مدیر نوآوری لوئه‌وه (LOEWE)، آن را طراحی کرده بود.

این پیراهن اکلیلی براق نه تنها یقه‌باز و چاک‌دار بود، بلکه اشاره‌ای هم به فیلم «چلنجرز» داشت، که در آن زندایا نقش تنیس‌باز موفقی را بازی می‌کند که مربی می‌شود. این پیراهن دارای نقش مشکی مزین فردی است که یک راکت تنیس در دست دارد، و آماده می‌شود تا به یک توپ طلایی و مشکی ضربه سرویس بزند.

ستاره فیلم «سرخوشی» (Euphoria) همراه این لباس یک جفت کفش پاشنه‌بلند سبز همرنگ پوشیده بود، سایه چشم سبز زده بود، و گوشواره‌های الماس به گوش داشت. او همچنین این فرصت را داشت تا از موهای بلوندش رونمایی کند، که بالای سرش جمع کرده بود. پس از این رویداد، زندایا سراغ بخش روایتگر (استوری) صفحه اینستاگرامش رفت تا ویدیو نمای نزدیکی از پیراهنش نشان بدهد، و در آن پست طراح مخصوص سبک لباسش، لا روچ (Law Roach)، را تگ کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ایکس، که پیش‌تر با نام توییتر شناخته می‌شد، شمار زیادی از هواداران ظاهر و پیراهن زندایا را که به‌منزله ادای احترامی به فیلم «چلنجرز» بود، تحسین کرده‌اند.

کاربری نوشت: «رنگ رویش، مویش، تنیس‌باز روی پیراهنش، ورق صورت، زندایا نماد مد است.»  

کاربری دیگر افزود: «تنیس‌باز روی پیراهنش، اوه زندایا، هیچ‌کس مثل تو تور مطبوعاتی نمی‌گذارد.» و کاربر سوم در تایید گفت: «این پیراهن تن زندایا.»

افراد زیادی نیز به تحسین همکاری بلندمدت او با روچ پرداختند، و کاربری توییت زد: «پیراهن با طرح تنیس، اوه، لا و زندایا باز هم این کار را تکرار کردند.»

دیگری افزود: «اوه، نقش تنیس‌باز روی پیراهن؟؟؟ زندایا و لا روچ، شما همیشه زبانزد خواهید بود!»

این جزئیات!!! فیلم تنیس، پیراهن با الهام از تنیس! خودش است، لا و زندایا، زوج عالی!!

ــ آیریس/ چلنجرز ارا (daya __stoermerr@) ۲۶ مارس ۲۰۲۴

در یک ویدیو از اکران نخست که یکی از طرفداران در ایکس به اشتراک گذاشت، این بازیگر سابق شبکه دیزنی وقتی داشت از تمام کسانی که در «چلنجرز» همکاری کرده بودند قدردانی می‌کرد، حتی در مورد پیراهن نمادینش شوخی کرد.

او در حالی که به پیراهنش اشاره می‌کرد، از طراح لباسش نام برد و گفت: «وقتی شخصیتی خلق می‌کنی، این فقط تو نیستی. تو ملغمه‌ای از کار گروهی از افرادی... چه مو باشد، چه آرایش، چه طراح لباس شگفت‌انگیز ما، جاناتان اندرسون. آه نه، من امشب شکل زمین تنیس شدم. یک زمین تنیس پرزرق‌و‌برق خیره‌کننده.»

در این فیلم‌ــ که از ۲۶ آوریل در آمریکا اکران می‌شود‌ــ زندایا نقش زنی را بازی می‌کند که مربی تنیس شوهرش است، که دارد برای مسابقه مقابل شریک زندگی سابق زنش آماده می‌شود. این فیلم پیش‌تر قرار بود در سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه شود، اما تاریخ پخش آن به‌دلیل اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA)، که تا نوامبر ۲۰۲۳ به پایان نرسید، به تعویق افتاد.

زندایا تا زمان پخش فیلمش به تماشای رویدادهای تنیس زیادی رفته است. او و دوست‌پسرش، تام هالند، در ۱۷ مارس مسابقات فینال تنیس آزاد بی‌ان‌پی پاریباس (BNP Paribas Open) را در ایندین ولز (Indian Wells)، کالیفرنیا تماشا کردند. در این رویداد، این زوج در حالی دیده شدند که همراه ترانه «می‌خواهم با کسی برقصم» ویتنی هیوستون می‌خواندند.

وقتی مسابقه تمام شد، بازیگر فیلم «تلماسه» (Dune) با ایگا شفیونتک لهستانی دیدار کرد که ماریا ساکاری یونانی را شکست داده بود. پس از مسابقه، شفیونتک عکسی از خودش و زندایا را در روایتگر (استوری) صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «اتفاقی که الان افتاد چه بود؟ متشکرم زندایا برای مهربانی، شوخ‌طبعی و باملاحظه بودنت.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی