آیا لازم است طراح سبک شخصی استخدام کنم؟

طراح سبک شخصی قرار نیست شما را روانه فروشگاه‌های گران‌قیمت کند

سلما هایک و پنه‌لوپه کروز در کنار هم / AFP 

ستاره‌های سینما، افراد مشهور و سیاستمداران اغلب افرادی را کنارشان دارند که به آن‌ها می‌گویند چه چیز را چطور و کجا بپوشند. طراح سبک شخصی یکی از مشاغل پرکاربرد در دنیای مد است، با این حال برای اینکه از خدمات این گروه بهره ببرید، لازم نیست حتما ثروتمند، مشهور یا ستاره سینما باشید.

بسیاری از شما  می‌توانید با توجه به سطح درآمدتان از خدمات یک طراح سبک شخصی استفاده کنند؛ این ترفند می‌تواند در بلندمدت برای کیف پول شما مفید هم باشد. به این فکر کنید که چند بار برای مدل یا رنگ مویی که باب میلتان نبوده، هزینه گزافی پرداخته‌اید یا لباسی خریده‌اید که نمی‌دانید کجا یا چطور باید آن را بپوشید. شاید هم پیش‌ آمده باشد که در یک جلسه کاری مهم یا یک بزنگاه شغلی سرنوشت‌ساز، لباس مناسب آن رویداد را به تن نکرده‌اید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اگر تا اینجا قانع نشده‌اید که داشتن یک طراح سبک لباس شخصی برایتان مفید است، نکاتی دیگری هم وجود دارد که ممکن است نظرتان را تغییر دهد.

طراح لباس شخصی می‌تواند به شما کمک کنند تا با انتخاب قطعات همه‌کاره که با همه‌چیز به‌خوبی هماهنگ می‌شوند، از بودجه‌تان نهایت استفاده را ببرید. او مشاور شما در «خرید آگاهانه» است و می‌تواند کمک کند از اشتباهات پرهزینه و خریدهای ناگهانی دوری کنید.

طراح شخصی قرار نیست شما را روانه فروشگاه‌های گران‌قیمت کند. یک طراح باتجربه می‌تواند روی موجودی فعلی کمد لباستان کار کند تا بدون نیاز به خریدهای گران‌قیمت و با استفاده از اقلامی که قبلا خریده‌اید، ظاهری جدید و تازه داشته باشید.

طراحان سبک با طیف وسیعی از مارک‌ها و فروشگاه‌ها از جمله گزینه‌های مقرون به‌صرفه آشنایی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند قطعاتی شیک و متناسب با بودجه‌تان بیابید.

ممکن است هزینه اولیه استخدام یک طراح شخصی زیاد به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که راهنمایی‌های او می‌تواند به شما کمک کند لباس‌هایی بخرید که تا سال‌ها کاربردی، شیک و به‌دردبخور باشند و کم‌کم به امضا و سبک شخصی شما تبدیل شوند.

احساس اعتمادبه‌نفس در ظاهر خلاصه نمی‌شود؛ اما شناخت بدن، سبک‌های مناسب برای هر اندام و آگاهی هر شخص از تیپ بدنی‌ خود باعث می‌شود بهتر بتواند سلیقه شخصی‌اش را مدیریت کند. طراحان سبک و لباس با بهره‌گیری از دانشی که از مهارت‌های خیاطی و هنرهای بصری دارند، می‌توانند به افراد کمک کنند آن‌طور که دلشان می‌خواهد در اجتماع ظاهر شوند.

بیشتر از مُد و زیبایی