دنیل دل کور و ارکیده مکزیکی وی بر پله‌های «باغ زمان»

دل‌کوره خانه مد جوانی است که در رکود دنیای مد در طول همه‌گیری کرونا در میلان تاسیس شد

دنیل دل کور در کنار بازیگر و خواننده مکزیکی، ایزا گونزالس- instagram/delcoreofficial

دنیل دل‌کوره، در راستای طرح توسعه برند خود در نیویورک فروشگاه تازه‌ای افتتاح کرد. این فروشگاه سه‌طبقه در خیابان مدیسون واقع شده است. جشن افتتاحیه این فروشگاه میزبان گروهی از علاقه‌مندان مد و همچنین دنیس ریچ و ژان شفیروف (Jean Shafiroff)، فعال فرهنگی، بود.

 دل‌کوره خانه مد نوپایی است که در سال ۲۰۲۰ در دوران رکود بازار مد طی همه‌گیری کرونا در میلان تاسیس شد. دنیل دل‌کوره، طراح و بنیان‌گذار ۳۴ ساله آلمانی‌الاصل این برند، در خانه مد گوچی زیر نظر الساندرو میکله پرورش یافت. او که منبع الهام خود را «زیبایی کلاسیک و عشق به طبیعت» برشمرده است با ارائه مجموعه‌های فصلی در هفته مد میلان حضور دارد.

لباس‌های او از زمان رونمایی‌شان مورد توجه هنرمندان قرار گرفت، و نمونه‌های برجسته‌ آنها را بر تن «ادل»، خواننده بریتانیایی، و «شارون استون» بازیگر آمریکایی دیده‌ایم.

 ایزا گونزالس، بازیگر و خواننده مکزیکی، پس از درخشش طرح‌های دل‌کوره در مراسم اسکار امسال،  با پیراهنی از این طراح در میهمانی سالانه مد موزه متروپولیتن (Met Gala) حاضر شد. او لباس ارکیده دل‌کوره را با جواهرات کارتیه همراه کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دل‌کوره در افتتاحیه فروشگاه اخیرش به ایندیپندنت فارسی گفت: «لباسی که به‌ مناسبت مهمانی مد متروپولیتن برای گونزالس طراحی کردم ملهم از طرح ارکیده وانیلی مکزیک بود. گلبرگ‌های بافته این طرح از جنس ظریف‌ترین و سبک‌ترین پارچه ارگانزا، که به سفارش ما در ایتالیا بافته می‌شود، روی لباس نصب شد.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @delcoreofficial

ارکیده وانیلی مکزیک، که چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد، در فرهنگ و آیین‌های این کشور نقشی برجسته دارد. این گل پس‌ از آنکه اروپاییان با آن آشنا شدند، به‌خاطر کمیابی و هزینه بسیار حمل‌ونقلش، به طبقه اشراف اروپایی منحصر شد.

دل‌کوره با اشاره به پوشش مهمانان شب‌نشینی متروپولیتن گفت انتظار داشته که طراحان بیش از نمایش گل و شکوفه به «ایده باغ» توجه کنند.

ژان شفیروف، که لباسی از این طراح به تن داشت، همراه با دنیس ریچ، از برگزارکنندگان مهمانی اپرای وین، میزبان این مراسم بود، مراسمی که بخشی از درآمد آن به حمایت از بیماران سرطانی اختصاص یافت.

بیشتر از مُد و زیبایی