کتاب «خلاقیت، مدیریت، نوآوری» راهنمای جامع و عملی برای دانشجویان مد

«نمونه کار مد: خلاقیت، مدیریت، نو آوری» بر اهمیت فرد و ارزش داستان‌سرایی شخصی تاکید دارد

هر دو نویسنده این کتاب تجربه چندین دهه تدریس در حوزه مد را دارند-Independent Persian

مراسم رونمایی و امضای کتاب دو نفر از اساتید یکی از معتبرترین مدارس مد روز سه‌شنبه ۲۳ مه در نیویورک برگزار شد.

در این مراسم، دو نویسنده کتاب «نمونه کار مد: خلاقیت، مدیریت، نو آوری»، میشل ناهوم آلبرایت و تامارا آلبو، در میان علاقمندان مد حضور داشتند و در گفت‌وگویی با جیمز همیلتون باتلر، استاد دانشگاه مد لندن، درباره این کتاب، صنعت و هنر مد و خوشپوشی صحبت کردند.

کتاب «نمونه کار مد: خلاقیت، مدیریت، نو آوری» یک راهنمای جامع و عملی برای دانشجویان مد است که بر اهمیت فرد و ارزش داستان‌سرایی شخصی تاکید دارد. این کتاب همچنین به بررسی تحقیقات، برندسازی شخصی، حضور در دنیای مد و راه های ورود به تجارت و هنر خوشپوشی می پردازد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هر دو نویسنده این کتاب تجربه چندین دهه تدریس در حوزه مد را دارند و چکیده‌ای از دانسته‌های آن‌ها طی سال‌ها کار با دانشجویان و فعالان مد، در قالب یک راهنمای جامع برای علاقه‌مندان به ورود به دنیای حرفه‌ای مد در این کتاب گنجانده‌ شده است.

تامارا آلبو هنرمند، طراح، استاد و نویسنده است که قبلا مدیر برنامه طراحی مد در دانشکده طراحی پارسونز بوده است. او با بیش از ۳۰ سال تجربه، برنامه‌های درسی مختلفی از جمله نمونه کار مد و تصویرسازی مد را تدریس کرد. دوره‌ها، کارگاه‌ها و درس گروهی‌های او در بسیاری از محیط‌های بین‌المللی از جمله فرانسه، چین، ایتالیا، اسپانیا، هند و عربستان سعودی برگزار شده است.

میشل ناهوم آلبرایت دیگر نویسنده این کتاب، مدیر طراحی، نویسنده و استاد دانشکده طراحی پارسونز است. او مجموعه‌ای از دوره‌ها از جمله آزمایشگاه ارتباطات بصری (برای بازاریابی مد و تجارت)، طراحی بسته‌بندی، چاپ و مفهوم را به دانشجویان ارائه می‌دهد. او که قبلا مدیر طراحی داخلی برای الیزابت آردن و استی لادر بود، دارای مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای زیبا در طراحی و فناوری از پارسونز و کارشناسی ارشد هنر در انتشارات خلاق و روزنامه‌نگاری انتقادی از «مدرسه جدید مد» است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamara Albu (@tamaraalbu)

در این مراسم کلر الیزابت اسکنلن (Claire Elizabeth Scanlon) کارگردان آمریکایی نیز حضور داشت. اسکنلن یکی از کارگردان‌های مجموعه موفق «آفیس»، «بروکلین ناین ناین» و «یک مکان خوب است» که برای مجموعه آفیس در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه سردبیران سینمای آمریکا شد.

رونمایی از این کتاب یک روز پیش از هفتادوچهارمین مراسم سالانه مدرسه مد پارسونز برگزار شد. در روز چهارشنبه، ۲۴ مه، در شهر نیویورک، فارغ‌التحصیلان پارسونز لباس‌هایی را که طراحی کرده بودند، به نمایش گذاشتند و هم‌زمان با قدردانی از چهره‌های برجسته مد، تجارت، طراحی و بشردوستی به استعدادهای جدید در این عرصه خوش‌آمد گفته شد.

در این رویداد، از چهره‌های برجسته و برتر در عرصه مد، از جمله نائومی کمبل مدل، اولیویه روستینگ، مدیر خلاق بالمین، و همچنین جفری فون رامدونک، مدیرعامل گروه نیمان مارکوس، تقدیر شد.

بیشتر از کتاب