طرح پلنگی؛ سبک نوروزی خود را با مد سال تکمیل کنید

 راه‌های بسیاری برای گنجاندن این مد جسورانه در سبک پوشش بهاره شما وجود دارد

دیور، پاییز و زمستان ۲۰۲۴ - AFP

 یکی از موج‌های مد غالب فصل‌های پیش رو طرح‌های جانوری، به‌خصوص پلنگی، با زیورآلات درشت و اغراق‌شده است. آیا آماده‌اید به سبک ایتالیایی قرن بیستمی سری بزنیم؟

از زمانی که خانه‌های مد در فصل قبل مجموعه‌های بهار و تابستان ۲۰۲۴ را ارائه کردند مشخص بود که این سبک روند گسترده‌ای خواهد داشت که البته مجموعه‌های پاییز و زمستان هم این نظر را تایید کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانه‌های مد مانند سلین، نینا ریچی و دولچه گابانا نمونه‌هایی از پیراهن‌های نازک و کت‌های حجیم را در این سبک ارائه کردند که با کلاه، روسری و عینک‌های بزرگ تکمیل‌ شده‌ بود.

بلومارین (‌‌‌Blumarine) مجموعه پاییز و زمستانش را با جوراب‌شلواری‌های طرح پلنگی‌ نمایش داد. الکساندر مک‌کوئین، کریستین دیور، دیزل، کیم شو (Kim Shui)، زیمرمان (Zimmermann) و ورساچه هم به این فهرست طولانی پیوستند.

 راه‌های بسیاری برای گنجاندن این مد در سبک پوشش بهاره شما وجود دارد.

مهم‌ترین بخش انتخاب قسمت اصلی است. اگر می‌خواهید کاملا در این سبک فروروید بهتر است کت پلنگی، بلوز طرح گورخری یا دامنی با طرح مار نقطه کانونی سبک پوشش شما باشد. برای جلوه گری بیشتر این قسمت مابقی پوششتان را با رنگ‌های خنثی و ساده تکمیل کنید.

 اگر گمان می‌کنید هنوز با این سبک راحت نیستید، روپوش یا شالی با این طرح را انتخاب کنید که اگر حس خوبی نداشتید به‌راحتی بتوانید آن را درآورید و کنار بگذارید. نباید در لباسی که در آن راحت نیستید ساعت‌ها معذب باشید.

یک روش دیگر امتحان کردن سبک‌ شلوغ یا گل‌درشت این است که با لوازم جانبی کوچک شروع کنید. کیف پول، دستبند یا دستمال‌گردن انتخاب خوبی است، همین‌طور یک روسری با طرح پلنگی، کیف‌دستی با طرح مار یا کفش‌هایی با نقش یوزپلنگ.

نیازی نیست برای پیوستن به مد جانوری مثل کایلی جنر سر شیر به لباستان سنجاق کنید، می‌شود خیلی ملایم‌تر حال‌وهوای طرح‌های جانوری را با وسایل جانبی مانند کمربند، گیره مو یا زیورآلات در سبک پوششتان بگنجانید. این اشاره‌ ظریف، بی آنکه بر سبک اصلی شما غلبه کند، نوعی بازیگوشی را به ظاهر شما می‌افزاید.

کفش‌های طرح جانوری گزینه‌ای چندمنظوره است که این مد را به سبک پوشش شما وارد می‌کند. یک جفت کفش با طرح حیوانی به هر لباسی جذابیتی خاص می‌دهد. این سبک اغلب با آرایش غلیظ و عینک‌های بزرگ همراه است.

به یاد داشته باشید نکته اصلی در سبک پوشش با طراحی حیوانات این است که از آن لذت ببرید و  آن را با ترکیب‌های مختلف آزمایش کنید تا زمانی که ظاهری متناسب با سبک شخصی خود بیابید.

بیشتر از مُد و زیبایی