تعطیلات خانوادگی مجلل کریستیانو رونالدو در جزیره خصوصی در عربستان سعودی

قیمت اتاق‌، سوییت و ویلای مهمان در این استراحتگاه فوق خصوصی خاورمیانه، بین هزار تا هفت هزار دلار برای هر شب، متغیر است

کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش در ساحل دریای سرخ در جزیره امهات الشیخ -Instagram/cristiano

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز تصاویری از سفر مجلل خانوادگی‌شان به یک جزیره خصوصی در عربستان سعودی را با هوادارانشان به اشتراک گذاشتند که هزینه اقامت در ویلاهای آن تا هفت هزار دلار می‌رسد.

بر اساس عکس‌ها و ویدیوهایی که این زوج در حساب‌های کاربری‌شان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند، این ستاره فوتبال و شریک زندگی‌اش به همراه فرزندانشان آخرهفته‌ای را که گذشت، در مجموعه اقامتی «سن رجیس دریای سرخ» (St. Regis Red Sea Resort) در جزیره امهات الشیخ سپری کرده‌اند.

طبق وب‌سایت ماریوت، قیمت اتاق‌، سوییت و ویلای مهمان در این استراحتگاه فوق خصوصی خاورمیانه بین هزار تا هفت هزار دلار برای هر شب متغیر است.

به گزارش «صفحه شش» (Page Six) این استراحتگاه بزرگ که در یک جزیره دورافتاده و حفاظت‌شده قرار دارد، تنها با قایق اجاره‌ای در سواحل عربستان سعودی یا هواپیمای آب‌نشین خصوصی قابل دسترسی است.

در وب‌سایت ماریوت درباره این اقامتگاه نوشته شده است: «محیطی پر از زرق‌وبرق جاودانه، مجموعه‌ای از ۹۰ ویلا روی آب و ساحل که هر کدام دارای ورودی جدا و استخر خصوصی‌اند». این اقامتگاه‌ها با دکوراسیون داخلی پیشرو و مدرن هنرمندانه تزیین شده‌اند و هر اتاق خواب چشم‌اندازی خیره‌کننده به دریای آبی شفاف دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مکان پر از درخت‌ نخل است و یک استخر روباز زیبا، یک مرکز تناسب اندام پیشرفته، یک سالن ماساژ درجه یک، یک باشگاه کودکان و چندین رستوران خوب دارد.

مهمانان می‌توانند در رستوران‌های مختلف آن طعم‌ها و غذاهای متفاوتی را امتحان کنند. از جمله رستوران تیلینا که روی آب شناور است و مجموعه‌ای از طعم‌های محلی را ارائه می‌دهد و یک باشگاه ساحلی که برای میان‌وعده‌های سبک و غذاهای لذیذ کبابی و نوشیدن یک لیموناد ویژه پذیرای مهمانان است.


در همین حال، میخانه سن رجیس با نوشیدنی‌های الکلی رایگان از مهمانان پذیرایی می‌کند و به بچه‌های زیر شش سال وعده‌های غذایی مخصوص هدیه می‌دهد.

سالن ماساژ آن نیز دارای یک استخر درمانی، حوضچه آب یخ و اتاق بخار است و خدمات درمانی باکیفیتی مانند ماساژ زوجین، پاکسازی پوست، مانیکور و پدیکور و مراقبت‌های مو و پوست را ارائه می‌کند.

این مجموعه اقامتی همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌های «ایمن برای محیط زیست» مانند قایقرانی، کایاک سواری، تخته سواری الکترونیکی، موج‌سواری بادی و غواصی را ارائه می‌دهد و هر اقامت با خدمات پیشخدمت مخصوص و شخصی همراه است.

بیشتر از زندگی