دیوید بکام غرق در جذابیت زندگی روستایی

فوتبالیست سابق این روزها سرگرم زنبورداری، مرغداری و پرورش سبزیجات است

تصویر ترکیبی از دیوید بکام ستاره سابق فوتبال/ facebook/ Beckham

دیوید بکام، مردی که چند دهه است نماد جذابیت مردانه محسوب می‌شود، این روزها در مزرعه مشغول نگهداری از مرغ‌‌ و زنبور است و او که روزی میلیون‌ها طرفدار فوتبال را با گل‌های تماشایی‌اش هیجان‌زده می‌کرد، از نشان دادن شادی و احساساتش زمانی که جوجه‌ای سر از تخم در می‌آورد، ابایی ندارد.

بکام حالا مثل یک کشاورز مغرور، شیشه عسل طبیعی محصول مزرعه‌اش را به پادشاه بریتانیا هدیه می‌دهد و در شبکه‌های اجتماعی تصویر تخم‌مرغ‌ها و زنبورهایش را منتشر می‌کند. اما داستان رفتن به دل طبیعت و آغاز سبک زندگی روستایی بکام از کجا شروع شد؟

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش مجله بریتانیایی «خانه و باغ» (House & Garden)، خانواده بکام که سال‌ها برای همراهی با حرفه او در فوتبال خارج از بریتانیا زندگی می‌کردند، در سال ۲۰۱۴ دوباره به ریشه‌هایشان در انگلستان بازگشتند و حدود پنج میلیون دلار برای بازسازی خانه‌ای دوطبقه در هالند پارک هزینه کردند. این خانواده در سال ۲۰۱۶ یک انبار بازسازی‌شده ۱۵ میلیون دلاری در قلب منطقه کاتسولد (Cotswold) خرید.

در مستند نتفلیکس درباره بکام، اثر فیشر استیونز، درباره این عمارت جزئیات بیشتری به نمایش درآمده است.

زندگی در روستا کاملا مناسب دیوید بکام است. فوتبالیست سابق که در کاتسولد مشغول زنبورداری و مرغداری‌ است، در این عمارت بیش از همه‌جا خودش است.

او که پدر چهار فرزند است، اخیرا به سه جوجه جدید در مزرعه‌اش خوشامد گفته و خبر آن را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است. او در روایتگر اینستاگرام عکس یکی از این سه مهمان نورسیده را به اشتراک گذاشت و در کنار این تصویر نوشت: «خب سه عضو جدید به خانواده اضافه و به‌خوبی جاگیر شدند [شکلک تخم مرغ].»

او عکس دومی هم از یک تخم‌مرغ به رنگ آبی روشن به اشتراک گذاشت و افزود: «و تازه [آن‌ها] یک تخم‌ آبی دوست‌داشتنی هم گذاشته‌اند.»

لانه مرغ‌های او یک ساختمان زغالی‌رنگ شیک با پنجره‌های شیشه‌ای است که از هر مرغدانی دیگری که تاکنون دیده‌اید، شیک‌تر است.

دیوید ۱۳ مارس هم در یک ویدیو نمایی دقیق‌تر از زندگی با مرغ و جوجه‌هایش را به اشتراک گذاشت و خود در قامت یک کشاورز در آن ظاهر شد؛ در حالی که چکمه‌های ولینگتون به پا داشت و با یک ژاکت سبز و یک کلاه خاکستری تخت در حالی‌ که مرغ‌ها اطرافش می‌دویدند، اطراف چمن‌زار تمیز و مرتب جلو قفس قدم می‌زد.

او در توضیح این ویدیو نوشت: «یک باغبانی سبک با بچه‌ها [شکلک مرغ] فکر می‌کنم آن‌ها مرا دوست دارند [شکلک مرغ، قلب صورتی و تخم‌مرغ]. ویکتوریا از تو برای الهام‌بخشی [قلب صورتی و نت موسیقی] متشکرم.»

دیوید به شکلی باورنکردنی به حیواناتی که نگهداری می‌کند علاقه‌مند است. در ماه فوریه، او گفت وقتی یکی از مرغ‌هایش اولین تخم را در خانه‌اش گذاشت، غرق در احساسات شد. او اعتراف کرد: «ما اولین بچه‌های تخم‌مرغی‌مان را داریم.» پس‌ از آن یک شکلک با چهره گریان اضافه کرد که نشان می‌داد چقدر احساساتی شده است و چقدر احساس غرور می‌کند.

این عمارت روستایی که پناهگاهی برای فرار از زندگی پرسروصدای شهری است، علاوه بر مزرعه در حال توسعه دیوید، زمین فوتبال، استخر و زمین تنیس اختصاصی هم دارد. داخل خانه هم یک آشپزخانه آجری خیره‌کننده تعبیه شده است که دیوید و دخترش، هارپر سون، اغلب آنجا در حال پخت‌وپز دیده می‌شوند.

علاوه بر اقامتگاه روستایی، مجموعه املاک بکام عبارت‌اند از خانه‌ای در غرب لندن و یک پنت هاوس مجلل در میامی آمریکا که دست‌کمی از یک هتل پنج ستاره ندارد.

دیوید بکام تنها بریتانیایی ثروتمندی نیست که به زندگی کشاورزی و روستایی علاقه‌مند است. پادشاه بریتانیا، چارلز سوم نیز یکی از ستایشگران مشهور این سبک زندگی است.

بیشتر از زندگی