جلوه‌گری مد در باله نیویورک

باله شهر نیویورک امسال هفتاد‌و‌پنجمین فصل خود را جشن گرفت

هر سال رقصندگان و هنرمندان بیشتری برای دیدن زیباترین صحنه‌های باله به نیویورک می‌روند-Darla Pari Khazei/ independent persian

ضیافت پاییزی باله شهر نیویورک در روز پنجشنبه، ۵ اکتبر به افتخار طراحان موسس این شرکت، مد و شهر نیویورک برگزار شد. این اجرا شامل «قطعه‌های شیشه‌ای» پست مدرن جروم رابینز (Glass Pieces -۱۹۸۳) با تنظیم فیلیپ گلس بود. همچنین گزیده‌هایی از باله کلاسیک بالانچین با نام «کی اهمیت می‌دهد؟» (Who Cares? -۱۹۷۰) با لباس‌های جدید طراح مد آمریکایی وس گوردون برای کارولینا هررا به نمایش درآمد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آهنگ‌های جورج گرشوین را نیز جاشوا هنری، پتی لوپون و ونسا ویلیامز به طور زنده اجرا کردند.

 از مهمانان این ضیافت می‌توان به سارا جسیکا پارکر، لاورن کاکس، کلر دینز و هیو دنسی، جردن روث، لیزی تیش، نائومی واتس، الین ولتروت و اسکات ویتمن اشاره کرد.

دایان کروگر به همراه نامزدش  نورمن ریدوس به شب‌نشینی باله نیویورک رفت. او پیراهن سفید بلند آستین‌دار پوشیده بود که پیش‌سینه آن با رشته‌های مروارید تزئین شده بود. تاپی به همین سبک را اخیرا بر تن شارلیز ترون دیدیم.

اوبا حسن، مدل کانادایی-سومالیایی، در پیراهن شش هزار دلاری سفید نقره‌ای ملیله‌دوزی شده از  پاملا رولاند ظاهر شد.

جین شفیرف در پیراهن قرمز سنگ دوزی شده از کارولینا هررا که  کاری از طراح جوان این خانه مد  وس گوردون بود ظاهر شد. او این لباس را در سال ۲۰۲۰ در مهمانی باله ونیز هم پوشیده بود.

سارا جسیکا پارکر لباسی از کارولینا هررا پوشیده بود و همچنین صندل‌های محبوب ۴۵۰ دلاری از مجموعه کفش‌های مارک خودش (SJP) را به پا داشت.

نیکی هیلتون، وارث خانواده هیلتون و خواهر پاریس، لباسی از اسکار دلارنتا را برای این شب انتخاب کرد.

ونسا ویلیامز هم یکی دیگر از مهمان ها بود که در لباسی از کارولینا هررا  به شب نشینی باله نیویورک رفت.

جردن روث تهیه کننده تئاتر در برادوی نیویورک پیوند نزدیکی با باله این شهر دارد. او در شب نشینی باله لباس شنل داری از در پیراهنی از ریک اُوِنز پوشید.

نائومی واتز  هم در شب نشینی باله شهر نیویورک در پیراهن کارولینا هررا ظاهر شد.

بیشتر از تئاتر و رقص