آویزهای تزئینی؛ راهی برای تغییر ظاهر کیف دستی

آویزهای پر از منجوق و پولک، یادگاری‌های قدیمی، جاکلیدی یا حتی یک قفل طلایی کوچک چمدان هم این روزها به درد می‌خورد

تصویر ترکیبی از کیف بالنسیاگا و  جین برکین‌ــ / Facebook/Christie's

ظاهر کیف‌ دستی و کاربردی بودن آن مهم است اما چیزهایی که به آن آویزان می‌کنید چه؟

جین برکین، صاحب یکی از مشهورترین و گران‌قیمت‌ترین کیف‌های جهان، از آویختن انواع و اقسام یادگاری‌ها، آویز و دسته‌کلید به کیفش ابایی نداشت، پس چرا ما این کار را نکنیم؟ آن‌ هم در سالی که مجموعه‌های بهار و تابستان آن پر از آویزهای جورواجور روی کیف‌دستی‌ها است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته‌های مد، موج‌های جدید و بی‌شماری برای فصل پیش رو معرفی و فراگیر می‌کنند، اما یکی از برجسته‌ترین آن‌ها برای این فصل که خوشبختانه هم جالب است و هم مقرون‌به‌صرفه، آویز کیف است. بنابراین اگر می‌خواهید با یکی از موج‌های مد جدید بهار/تابستان ۲۰۲۴ هماهنگ باشید، آن هم بدون آنکه راهی بازار و درگیر خرید شوید، آویز کردن چیزی به کیفتان را جدی بگیرید.

با توجه به بازگشت سبک مد دهه ۱۹۹۰، این لوازم جانبی‌های کوچک اما بانمک می‌توانند به‌راحتی با هر نوع سبک پوشش هماهنگ شوند. همان‌طور که میومیو و بالنسیاگا نشان دادند، آویزهای منجوق و پولک‌‌دار، یادگاری‌های قدیمی، جاکلیدی یا حتی یک قفل طلایی کوچک چمدان هم‌ در این روزها به درد می‌خورد.

البته این سبک بیشتر مناسب کیف‌هایی است که بافت و طرحی ساده‌ دارند تا سطح بیرونی کیف مانند یک بوم، زیبایی آویزهای تزیینی را برجسته کند.

مانند هر سبک دیگر، می‌توانید برای اولین بار با یک‌ قدم کوچک شروع کنید. اغلب کیف‌ها مانند رالف لورن، فندی و شانل یک آویز کوچک از جنس خود کیف دارند. می‌توانید نمونه‌های ساده‌ای از این مدل را از کیف‌های قدیمی‌تان جدا و بسته به رنگ و نقش به کیف دیگری آویزان کنید.

کلیدهای قدیمی هم انتخاب مناسبی برای ورود به این روندند. همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه و موجودی زیورآلاتتان، گردنبند، النگو یا حتی گوشواره‌های آویزتان را هم به این مجموعه اضافه کنید.

بیشتر از مُد و زیبایی