فیلم جدید آدام سندلر رکورد تحسین‌شده‌ترین فیلم او را شکست

فیلم «تو به جشن تکلیف من دعوت نیستی» جایگاه تحسین‌شده‌ترین فیلم کارنامه کاری سندلر را از آن خود کرد

سانی سندلر، جکی سندلر و آدام سندلر در اکران نخست «قانون‌شکنان»، لس‌آنجلس، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۳‌ـ Matt Winkelmeyer / Getty Images via AFP

آدام سندلر با فیلم نتفلیکس جدیدش به یک رکورد در کارنامه کاری‌اش دست یافته است.

این بازیگر، که قراردادی ۳۵۰ میلیون دلاری (۱۹۹ میلیون پوندی) با این سرویس پخش آنلاین دارد، در «تو به جشن تکلیف من دعوت نیستی» بازی می‌کند، فیلمی کمدی که در آن همراه همسر و دو دخترش نقش‌آفرینی می‌کند.

بر اساس داده‌های سایت جمع‌آوری نقد فیلم راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)، این فیلم کمدی‌ـ‌درام ورزشی «زرنگ‌بازی» را پایین کشید و جایگاه تحسین‌شده‌ترین فیلم کارنامه کاری سندلر را از آن خود کرد.

این به‌منزله نقطه چرخش برای سندلر است، که فیلم‌های قبلی‌اش برای این سرویس پخش آنلاین، از جمله «۶ کله‌پوک»، «سندی وکسلر» و «معمای قتل» همگی آماج حمله منتقدان قرار گرفته بودند.

با وجود این، سندلر با فیلم «تو به جشن تکلیف من دعوت نیستی» شاهد دریافت برخی از بهترین نقدهای کارنامه‌ کاری‌اش تا امروز است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در وب‌سایت راتن تومیتوز، این فیلم امتیاز ۹۵ درصد را از منتقدان گرفته است. در مقایسه، فیلم «زرنگ‌بازی» ۹۳ درصد امتیاز دارد.

پس از آن، فیلم «داستان‌های میروویتز (جدید و گزیده)» با ۹۲ درصد، «جواهرات تراش‌نخورده» با ۹۱ درصد و «عشق پریشان» ساخته پل توماس اندرسون با ۷۷ درصد قرار دارد.

اما مخاطبان موافق نیستند. در حالی که «زرنگ‌بازی» همچنان محبوب‌ترین فیلم سندلر در نظر طرفداران است، «تو به جشن تکلیف من دعوت نیستی» در حال حاضر از مخاطبان ۶۷ درصد امتیاز گرفته است.

این فیلم داستان دو دوست صمیمی است که برنامه‌ مراسم بت میتصوای آن‌ها [جشن تکلیف در دین یهودیت] تحت تاثیر رقابتشان برای جلب توجه پسری محبوب قرار می‌گیرد.

سندلر در این فیلم همراه ایدینا منزل، همبازی‌اش در فیلم «جواهرات تراش‌نخورده»، و همچنین همسرش جکی و دو دخترشان، سیدی ۱۷ ساله و سانی ۱۴ ساله بازی می‌کند.

این بازیگر در سال ۲۰۰۳ با جکی ازدواج کرد.

فیلم «تو به جشن تکلیف من دعوت نیستی» اکنون در نتفلیکس در دسترس است.

© The Independent

بیشتر از فیلم