کیلین مورفی با اوپنهایمر برنده جایزه انجمن بازیگران فیلم شد

اکنون مورفی با جایزه انجمن بازیگران فیلم، بفتا، و گلدن گلوب در جیب، به سمت اسکار می‌رود

اوپنهایمر همچنان در فصل جوایز هالیوود پیشتاز است و کیلین مورفی و رابرت داونی جونیور برنده سی‌امین دوره جایزه انجمن بازیگران فیلم شدند.

به گزارش اسوشیتدپرس، در حالی که زمان اعلام برندگان جایزه اسکار نزدیک‌تر می‌شود، به نظر می‌رسد فیلم موفق کریستوفر نولان‌ــ که در حال حاضر جوایز گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کرده است‌ــ جوایز بیشتری را درو کند.

جایزه انجمن بازیگران فیلم به‌نوعی پیش‌بینی‌کننده برنده اسکار محسوب می‌شود و تاییدی بر ادامه روند موفقیت‌های اوپنهایمر است که در حال حاضر ۱۳ نامزدی جایزه اسکار را در چنته دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم از نتفلیکس زنده پخش شد. لی‌لی گلدستون، در رقابتی تنگاتنگ با اما استون، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را بابت بازی در فیلم «قاتلان ماه گل» ساخته مارتین اسکورسیزی دریافت کرد.

گلدستون گفت: «ما همدلی را به جهانی می‌آوریم که به آن نیازمند است. خیلی راحت می‌شود کناره‌ گرفت. خیلی راحت می‌شود فاصله گرفت و احساسی نداشت. و ما همگی شجاعانه به احساس کردن ادامه می‌دهیم. و همین آدم‌ها را انسان می‌کند. این افراد را از سایه‌ها بیرون می‌آورد.»

کیلین مورفی و پل جیاماتی نیز رقابتی نزدیک داشتند. اکنون مورفی با جایزه انجمن بازیگران فیلم، بفتا، و گلدن گلوب در جیب، به سمت اسکار می‌رود.

داونی جونیور و دیواین جوی راندالف برنده جایزه بازیگر نقش مکمل شدند، که جایگاهشان به‌عنوان بخت‌های اسکار را بیشتر تثبیت کرد.

مراسم جایزه انجمن بازیگران فیلم در بیش از دو دهه گذشته از تی‌ان‌تی و تی‌بی‌اس پخش می‌شد. اما نتفلیکس در اوایل ۲۰۲۳ حق پخش این مراسم را به دست آورد.

جایزه آثار تلویزیونی نیز به همان سریال‌هایی تعلق گرفت که جوایز امی و گلدن گلوب را درو کرده بودند: «خرس»، «مشاجره»، و «جانشینی».

بیشتر از فیلم