انگشترهای مد روز در سال جدید

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تعداد بیشتری انگشتر به دست کنید، امسال سال شما است

حلقه‌های طلای تیفانی روی انگشتان جنا اورتگا‌ــ Tiffany & Co

یکی از روندهای مد زیورآلات در سال گذشته استفاده چندتایی از هر چیز بود که با همان شدت و حدت، به سال جدید منتقل شده است؛ پس اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تعداد بیشتری انگشتر به دست کنید، امسال سال شما است.

همانطور که ونسا فریدمن، نویسنده مد نشریه نیویورک تایمزهم به آن توجه کرده، در دنیای مد انگشتر، اوضاع طوری شده که انگار دیگر کسی نمی‌خواهد فقط یک یا دو حلقه دست کند و کار به پنج، شش و هفت انگشتر یا حتی بیشتر کشیده است! تازه همه این‌ها ممکن است روی یک انگشت قرار گیرند و یک پشت حلقه تشکیل دهند؛ البته این امکان وجود دارد که به بقیه انگشتان هم سهمی برسد.

این سبک ثابت کرده است که فعلا ماندگار خواهد بود؛ آنچه برای یک مد نکته مثبتی است، مخصوصا اگر به خرید جواهر یا زیورآلات گران‌ تمایل دارید؛ چون خریدن چیزی که ممکن است به‌زودی دیگر مد نباشد، مقرون‌به‌صرفه نیست.

بخشی از پایداری این مد ناشی از محبوب شدن انگشتر به‌طورکلی است.

برای اینکه این سبک را به بهترین شکل اجرا کنید، می‌توانید چند روش مختلف را در نظر بگیرید.

اولین گزینه این است که از مجموعه‌ای حلقه‌های هماهنگ یا همسان استفاده کنید که سبکی مشترک داشته باشند.

فروشگاه‌های زیورآلات همیشه مجموعه‌های چندتایی دارند که به شما پیشنهاد کنند اما اگر دنبال سبک شخصی خودتان می‌گردید، می‌تواند یک یا دو مورد را در سبک انگشتر و حلقه ثابت نگه‌ دارید و موارد دیگر را در یک بازه وسیع‌تر امتحان کنید؛ حلقه‌های حصیری طلایی با پهنای متفاوت یا حلقه‌های هم‌شکل در رنگ‌های متفاوت نمونه‌های خوبی برای شروع‌اند.

خرید کردن بر اساس چیزهایی که از قبل در جعبه جواهراتتان دارید، هم گزینه خوبی است. اگر انگشتر محبوبی در خانه دارید، می‌توانید برایش چند جفت و رفیق دست‌وپا کنید. همین‌طور اگر دستبند و النگویی دارید که برایتان عزیز است، افزودن یک یا چند انگشتر در همان سبک کنار آن‌ها ایده خوبی خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حلقه‌های کوکتل

منظور انگشترهای بزرگ با یک نگین بزرگ معمولا رنگی در مرکز است؛ نگینی برش‌خورده که درخشش و تلالو زیادی داشته باشد. بقیه قسمت‌های حلقه می‌تواند به هر شکل یا فرمی که می‌خواهید باشد اما سنگ مرکزی بی‌بروبرگرد باید بزرگ و چشمگیر باشد.

برخی‌ دوست دارند جواهراتی را انتخاب کنند که با رنگ لباس آن‌ها هماهنگ باشد. در این موارد بهترین توصیه می‌تواند این باشد که رنگ‌ گرم سنگ‌ها را با رنگ‌ سرد لباس‌هایتان ترکیب کنید یا برعکس. این کار باعث می‌شود جواهرات بیشتر خود را نشان دهند. البته که می‌توانید آن‌ها را در همان طیف رنگ لباستان انتخاب کنید یا سنگ‌هایی را برگزینید که به رنگ پوستتان بیشتر می‌آیند.

اگر به این سبک علاقه زیادی ندارید، به سراغ حلقه‌های استیتمنت (Statement/ بیانگر سلیقه و شخصیت فردی) بروید که به همان اندازه زیبا و چشمگیرند اما سنگ‌ها یا تزیینات جمع‌وجورتری دارند. برخی از الگوهای هندسی بهره می‌برند یا نمادها و حتی چهره‌ای رویشان دارند.

حلقه‌های مار تیلور سوییفت را به خاطر دارید؟ آن‌ها قطعات نمادینی بودند که از نظر موضوعی با محتوای آلبوم موسیقی او ارتباط داشتند. به همین دلیل، به او کمک کردند تا ظاهرش را حتی بیش‌ازپیش برجسته کند. شما هم می‌توانید نشانه و نماد خودتان را پیدا کنید؛ مثل حلقه‌ای با طرح حیوان موردعلاقه‌تان یا طرحی الهام‌گرفته از نماد ماه تولد یا چیز دیگری که برایتان مهم است.

بیشتر از مُد و زیبایی