ستاره‌های موسیقی و هنر در کوچلا ۲۰۲۳

جشنواره امسال در ۱۶-۱۴ آوریل و ۲۳-۲۱ آوریل برگزار خواهد شد

این رویداد قرار است در دو آخر هفته پشت‌سر‌هم، با حضور بد بانی، فرانک اوست و ستاره‌های K-pop بلک پینک در صدر ستاره‌های حاضر برگزار شود-facebook/Coachella

ترکیب جشنواره موسیقی و هنر امسال کوچلا اعلام و فهرست ستاره‌های مهمان برای علاقه‌مندان مشخص شد.

این رویداد قرار است در دو آخر هفته پشت‌سر‌هم، با حضور بد بانی، فرانک اوست و ستاره‌های K-pop بلک پینک در صدر ستاره‌های حاضر برگزار شود. کوچلای ۲۰۲۳ قرار است در دو آخر هفته متوالی، از ۱۴ تا ۱۶ آوریل و سپس دوباره از ۲۱ تا ۲۳ آوریل اجرا شود.

گوریلاز، روزالیا، بیورک و بسیاری دیگر از هنرمندان نیز قرار است در این رویداد اجراهایی داشته باشند.

به گزارش بلک بورد، اوشن در ابتدا قرار بود در جشنواره ۲۰۲۰ که به‌دلیل بیماری همه‌گیر لغو شد، اجرا داشته باشد. او در سال ۲۰۱۲ اولین اجرای خود در کوچلا را در یک صحنه فرعی انجام داد. بد بانی، ستاره پورتوریکویی، یک انتخاب منطقی است، زیرا تور سال ۲۰۲۲ او با ۳۷۳.۵ میلیون دلار پردرآمدترین تور سال بود و جایگاه برترش، او را به اولین هنرمند اسپانیایی‌زبان که صحنه اصلی جشنواره را از آن خود می‌کند، تبدیل خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در جشنواره سال گذشته که پس از دو سال خاموشی به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ برگزار شد، هنرمندانی مانند هری استایلز، بیلی آیلیش، The Weeknd و Swedish House Mafia اجراهای اصلی را داشتند.

جشنواره سال گذشته مثل همیشه پر از لحظات غیرمنتظره و پرهیاهو بود که باعث شد جمعیت حاضر در زمین باشگاه پولو امپایر و آن‌هایی که از خانه رویداد را تماشا می‌کردند، به هیجان بیایند، ازجمله همراهی هری استایلز با شانیا تواین.

حاضران در کوچلای سال گذشته همچنین دیدند که آیلیش، دیمون آلبارن، خواننده گروه Blur را برای اجرای ویژه‌ای از «Getting Older» خود و «.Feel Good Inc» از گوریلاز روی صحنه آورد، جاستین بیبر با دنیل سزار حضوری غافلگیرکننده داشت و آهنگ پرطرفدار «Peaches» جاستین را اجرا کردند.

با حضور ستاره‌های دنیای موسیقی، رویداد امسال هم پر از لحظات به‌یادماندنی خواهد بود.

بیشتر از زندگی