سوری کروز مشهورترین کودک جهان این روزها چه می‌کند؟

سوری کروز در کودکی به خاطر عشق طوفانی پدرش تام به مادرش کیتی به‌شدت زیر ذره‌بین رسانه‌ها و مردم بود

سوری به همراه مادرش کیتی هولمز هنگام حضور در اولین نمایش «در ارتفاعات» در جشنواره ترایبکا  یونایتد، ۹ ژوئن ۲۰۲۱ــ ANGELA WEISS AFP

سوری کروز، دختر کوچولوی جذاب زوج مشهور، تام کروز و کیتی هولمز، که زمانی او را مشهورترین نوزاد جهان نامیده بودند، حالا ۱۷ ساله شده است.

به گزارش چاینا مورنینگ پست، سوری ۱۸ آوریل ۱۷ ساله شد. او با مادرش در شهر نیویورک زندگی می‌کند. آن‌ها بیشتر اوقات با هم دیده می‌شوند. این مادر و دختر دوران قرنطینه همه‌گیری کوویدــ۱۹ را نیز با هم در خانه و پای تلویزیون گذراندند.

 

 

سوری کروز در کودکی به خاطر عشق طوفانی پدرش تام به کیتی، مادرش، و البته شهرت و جذابیت آن‌ها به‌شدت زیر ذره‌بین رسانه‌ها و مردم بود اما این روند پس از طلاق جنجالی والدینش در سال ۲۰۱۲ به میزان قابل‌توجهی تغییر کرد.

پس از این جدایی، سوری و مادرش از کانون توجه عقب‌نشینی کردند و حریم خصوصی خود را اولویت قرار دادند و بر زندگی شخصی‌شان متمرکز شدند. گذر زمان و محافظت جدی هولمز از حریم خصوصی فرزندش زندگی سوری را به یک راز تبدیل کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته پاپاراتزی‌های نیویورک هم بیکار ننشسته‌اند و به نظر می‌رسد هم‌زمان با ورود سوری به فصلی جدید از زندگی‌اش، او را زیر نظر دارند. اگر برای شما هم جالب است که بدانید سوری در سال ۲۰۲۳ کجا است و چه می‌کند، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

رابطه عجیب او با پدرش تام کروز

 


گزارش‌های زیادی وجود دارد که تام کروز در زندگی دخترش هیچ دخالتی ندارد، اما اسناد طلاق نشان می‌دهند که او موافقت کرده است که تا زمانی که سوری ۱۸ ساله می‌شود، سالانه مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به همسر سابقش برای حمایت از فرزندشان بپردازد. این در حالی است که تام کروز در دو دهه گذشته با سوری در انظار عمومی ظاهر نشده است.

او می‌تواند آواز بخواند

به نظر می‌رسد سوری در صنعت سرگرمی راه مادرش را دنبال می‌کند و با آواز خود مخاطبان را مجذوب کرده است. او سال گذشته برای تیتراژ ابتدایی فیلم «تنها با هم» به کارگردانی هولمز ترانه «ماه آبی» را اجرا کرد.

هولمز درباره نقش دخترش در فیلم به یاهو گفت: «او بسیار‌بسیار بااستعداد است. گفت که این کار را انجام می‌دهد و آن را ضبط کرد و من اجازه دادم کارش را بکند. این روشی است که من عموما کارگردانی می‌کنم.»

وقتی از هولمز درباره انتخاب دخترش برای این نقش سوال شد، پاسخ داد: «من همیشه بیشترین حد استعداد را می‌خواستم، بنابراین از او دعوت کردم.»

آیا سوری برای تحصیل مد به دانشگاه می‌رود؟

به گفته مجله هولا، سوری برای چندین دانشگاه در سراسر نیویورک درخواست پذیرش داده است و بسیاری معتقدند که او در رشته مد تحصیل خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به خانواده به رسانه‌های انگلیسی گفت که سوری برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های سراسر آمریکا اقدام کرده، اما مادرش امیدوار است او در نیویورک بماند تا نزدیک یکدیگر باشند.

 

 

هولمز اخیرا در گفت‌وگو با مجله گلمور (Glamour)، در مورد اهمیت محافظت از دخترش در برابر افکارعمومی صحبت کرد و گفت: این موضوع در مورد دخترم برای من مهم بود، چون [زندگی] او از سن پایین در معرض دید افراد بود.

شناخت او از مد

سوری از کودکی یک مدل واقعی بود. برای کسانی که به یاد ندارند، او در دوران کودکی به دلیل ظاهر بی‌عیب‌و‌نقصش که اغلب با لباس‌ها و زیورآلات طراحان روز، از جمله کفش‌های پاشنه‌دار و کیف‌های جنجالی بچه‌گانه، تکمیل می‌شد، تیتر خبرها بود. طبق گزارشی که قبلا منتشر شد، ارزش کمد لباس او در سال ۲۰۲۰ در مجموع سه میلیون دلار آمریکا براورد شده بود.

سوری پس از ورود زودهنگام به دنیای مد و هم‌زمان با افزایش سن، سبک ظریف و معقولی برای خود انتخاب کرد. او چه هنگامی که لباس‌های رنگ خنثی خود را با کفش‌های ورزشی هماهنگ می‌کند و چه وقتی که خیلی ساده یک تیشرت و شلوار جین گشاد می‌پوشد، ظاهر خوشایندی دارد و نشان می‌دهد که به‌آرامی سبک منحصربه‌فرد خود را پیدا کرده است.

سوری با قدی ۱۷۵ سانتی‌متری که از مادرش به ارث برده است، بدون هیچ زحمتی، در هر لباسی برازنده به نظر می‌رسد. چنین به نظر می‌آید که حالا بیش از پیش باید حواسمان به این ستاره جوان مستعد باشد، چرا که احتمالا در آینده قرار است با سبک‌های بی‌عیب‌و‌نقص خود ما را شگفت‌زده کند.  

بیشتر از زندگی