سام اصغری و بریتنی اسپیرز در این روزهای پرتلاطم جدایی چه می‌کنند؟

‏ بریتنی اسپیرز، همسر سابق او، و نیز سام اصغری جداگانه به خبر طلاق این زوج واکنش نشان دادند

زوج بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سپتامبر ۲۰۲۱ با یکدیگر نامزد، و در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند-Instagram/samasghari

روز چهارشنبه ۱۶ اوت (۲۵ مرداد) خبر جدایی بریتنی اسپیرز، ستاره پاپ ۴۲ ساله، و سام اصغری، بازیگر و مدل ۲۹ ساله ایرانی-آمریکایی، تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها بود.

به گزارش نشریه «تی‌ام‌زی» (TMZ)، این خبر پس از آن منتشر شد که اصغری ضمن یک دعوای شدید با اسپیرز، او را به خیانت در ازدواج متهم کرد.

این نشریه از قول یک منبع نوشت که سام منزل مسکونی بریتنی را ترک کرده است و گفته می‌شود به‌زودی برای طلاق اقدام خواهد کرد.

اولین واکنش بریتنی اسپیرز پس از اعلام خبر جدایی

چند ساعتی پس از انتشار این خبر، بریتنی ضمن انتشار تصویری از خودش سوار بر اسب، اولین اظهارنظر عمومی را در اینستاگرام منتشر کرد.


بریتنی در توضیح این عکس از برنامه‌هایش برای آینده نوشت. او نوشت که تصمیم دارد اسب بخرد و در انتخاب بین دو اسب به نام‌های «سوفی» و «رور» (Roar) مردد است.

یک روز بعد، یعنی پنجشنبه ۱۸ اوت (۲۷ مرداد)، بریتنی به گذاشتن پست‌هایی در اینستاگرام ادامه داد. در دو پست جداگانه، او تصاویری از دو نقاشی را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

یکی از این نقاشی‌ها تصویر زنی است که با چشمان بسته خوابیده است. بریتنی در توضیحات این عکس نوشت: «بعضی وقت‌ها با چشم‌های بسته بیشتر می‌بینی!!!»

نقاشی دوم طرحی از زن بارداری است که دو پرنده در کلاه لباسش لانه کرده‌اند و دستش را روی شانه مرد جوانی گذاشته است که با یک قطره‌چکان چیزی را در دهان مرد کوچکی می‌ریزد که در شیشه‌ای که در دست دارد ایستاده است.

او در توضیح این عکس از مخاطبانش پرسید که این نقاشی را چطور می‌بینند؟ او نظر خودش را این طور نوشت که من آن را مثل پیغامی در یک بطری می‌بینم، یا نوزادی که باید بیرون بیاید. مثل آلیس در سرزمین عجایب که زهر را مزه‌مزه می‌کند و منتظر اثر آن می‌ماند. او توضیح خود را با این جمله به پایان رساند که: «پرندگان دانا می‌دانند کی‌اند» و در ادامه شکلک‌هایی از مغز انسان گذاشت.

البته بریتنی بخش نظرات بسیاری از پست‌های خود را بسته است و مخاطبان نمی‌توانند نظرشان را درباره این عکس‌ها و رابطه‌ای که بعد از شش سال و فقط بعد از ۱۴ ماه ازدواج به پایان رسیده است، با او به اشتراک بگذارند.

سام اصغری سکوت را شکست
سام اصغری، همسر بریتنی، نیز یک روز پس از دادن درخواست طلاق از خواننده پاپ، در رسانه‌های اجتماعی بیانیه‌ای منتشر کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


اصغری روز پنجشنبه در بخش روایتگر (استوری) اینستاگرام نوشت: «پس از ۶ سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائلیم حفظ خواهیم کرد و همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. گاهی اتفاق‌های بدی هم می‌افتد.»

وی افزود: «درخواست حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می‌رسد. بنابراین، من فقط از همه، از جمله رسانه‌ها، می‌خواهم که بافکر و مهربان باشند.»

بر اساس یک نسخه از پرونده طلاق این زوج که به دست سی‌ان‌ان رسیده است، این بازیگر و مربی ورزشی خصوصی روز چهارشنبه با استناد به «اختلاف‌های آشتی‌ناپذیر» دادخواستی برای طلاق به دادگاه عالی لس‌آنجلس دادند. طبق این دادخواست، این زوج از ۲۸ ژوییه جدا از هم زندگی کرده‌اند.

واکنش همسر سابق بریتنی به خبر جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

روز چهارشنبه، کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی اسپیرز، نیز به خبر جدایی خواننده پاپ و مدل ایرانی‌‌تبار واکنش نشان داد و برای بریتنی انرژی مثبت فرستاد.

مارک وینسنت کاپلان، که سال‌هاست وکیل فدرلاین است، روز چهارشنبه ۱۶ اوت، اندکی پس از انتشار اولین خبر جدایی بریتنی اسپیرز ۴۱ ساله و سام اصغری ۲۹ ساله، در گفت‌وگو با «نیوز نیشن» گفت که موکلش امیدوار است آن‌ها بتوانند این مشکل را حل کنند.

کاپلان از قول فدرلاین گفت که رسانه‌ها تمرکز زیادی روی این موضوع دارند و او فقط امیدوار است که همه‌چیز به بهترین نحو پیش برود، چه آن‌ها با هم بمانند، چه نه. او همچنین اضافه کرد که فدرلاین ۴۵ ساله فقط امیدوار است که اسپیرز  و اصغری «تصمیم‌های خوبی بگیرند و روی آن کار کنند، چه مسیر جدایی را ادامه دهند، چه با هم آشتی کنند».

این وکیل باتجربه همچنین به «پیج سیکس» گفت که موکلش از اینکه رابطه اصغری و اسپیرز به نتیجه نرسیده متاسف است و برای همسر سابقش آرزوی موفقیت دارد.

او همچنین خاطر نشان کرد که فدرلاین با بریتنی در مورد جدایی اخیر او صحبت نکرده است. او گفت بدیهی است که اگر بریتنی با فدرلاین تماس می‌گرفت او از پاسخ پرهیز نمی‌کرد، اما دلیلی نمی‌بینم که آن‌ها به‌خاطر طلاق بریتنی از سام با یکدیگر صحبت کنند.

فدرلاین پیش‌تر از ازدواج اسپیرز و اصغری نیز حمایت کرده بود و از طریق وکلیش به «پیج سیکس» گفته بود که می‌خواهد بریتنی خوشحال باشد و معتقد است این گامی مثبت برای او در دوران پس از مسئله قیمومیت فرزندان خواهد بود و زندگی سالم و شاد و آینده‌ای رو به جلو برای بریتنی دارد.

البته او آن زمان گفته بود که شان پرستون ۱۷ ساله و جیدن ۱۶ ساله، پسران او و بریتنی، در جشن عروسی مادرشان شرکت نخواهند کرد. وکیل فدرلاین از قول او گفته بود که پسرها فکر می‌کنند در این مراسم همه توجه‌ها باید روی بریتنی و سام باشد و آن‌ها از اینکه رابطه مادرشان با نامزدش پیش رفته است خوشحال‌اند.

اوضاع بین فدرلاین و بریتنی نیز همیشه خوب نبوده است.

پس از اینکه فدرلاین در مصاحبه‌ای در اوت ۲۰۲۲ فاش کرد که پرستون و جیدن به‌خاطر عکس‌هایی که مادرشان منتشر می‌کند ترجیح می‌دهند او را نبینند، اسپیرز و اصغری هر دو واکنش نشان دادند.

اسپیرز آن زمان از طریق رسانه‌های اجتماعی گفت: «شنیدن این موضوع که شوهر سابقم تصمیم گرفته درباره رابطه من و فرزندانم صحبت کنم باعث ناراحتی من شد. همان‌طور که همه می‌دانیم، بزرگ کردن پسران نوجوان برای هیچ‌کس آسان نیست[…] اینکه صفحه اینستاگرام من دلیل این [اظهارنظر] باشد من را نگران می‌کند.»

اصغری نیز افزود که اظهارات فدرلاین درباره فاصله گرفتن بچه‌ها معتبر نیست و علنی کردن این اظهارات غیرمسئولانه است.

فدرلاین و بریتنی در سال ۲۰۰۷ و پس از سه سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان بریتنی مجبور شد یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به فدرلاین بپردازد و برای چند سال نفقه به او بپردازد.

اسپیرز همچنین ماهانه مبلغ ۲۰ هزار دلار به‌عنوان نفقه بچه‌ها به فدرلاین پرداخت می‌کرد تا اینکه فدرلاین درخواست کرد این رقم به ۶۰ هزار دلار در ماه افزایش یابد. در نهایت، آن‌ها بر سر مبلغی که نامشخص ماند توافق کردند.

زوج بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سپتامبر ۲۰۲۱ با یکدیگر نامزد و در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

آن‌ها نخستین بار در سال ۲۰۱۶، زمانی که اصغری در موزیک ویدیوی آهنگ بریتنی با نام «مهمانی خواب» (Slumber Party) با اسپیرز هم‌بازی شد، با یکدیگر آشنا شدند.

اسپیرز و اصغری هفت ماه پس از پایان پرونده قضایی تاریخی در نوامبر ۲۰۲۱، که در نتیجه آن بریتنی از قید قیمومیت ۱۳ ساله پدرش خارج شد، ازدواج کردند.

بیشتر از زندگی