بهترین ظاهر چهره‌های مشهور در سال ۲۰۲۳ در لباس‌هایی از طراحان عرب

تونی وارد، الی صعب و زهیر مراد از جمله طراحان مطرح عرب‌اند که در سالی که گذشت، در مجامع رسمی و عمومی حضوری پررنگ داشتند

از راست به چپ بیانسه، شارون استون و تیلور سوییفت- instagram/eliesaabworld-tonywardcouture

سال ۲۰۲۳ با فرش قرمزها و رویدادهای متنوعی که داشت به پایان رسید. در این سال، طراحان عرب در صحنه مد بین‌المللی درخشیدند. عرب‌نیوز برخی از مهم‌ترین لحظات افراد مشهور را که با لباس‌هایی از طراحان عرب کامل شده بود، بررسی کرده است.

تونی وارد، طراح لبنانی‌ــ‌ایتالیایی به‌تازگی در اینستاگرام، مجموعه‌ای از آثار قابل‌توجه بر فرش قرمز‌ها در سال ۲۰۲۳ را به نمایش گذاشت و تصاویری چشمگیر از اوا لونگوریا، هایدی کلوم، کریسی تیگن، کاترین زتا جونز، کیت بکینسیل، شارون استون، نیکول شرر و پریانکا چوپرا منتشر کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TONY WARD (@tonywardcouture)

لونگوریا در هفتادوششمین جشنواره فیلم کن در ماه مه، با پیراهن قرمزرنگ جذاب وارد روی فرش قرمز ظاهر شد؛ یک سبک سفارشی که دنباله‌ بلندی با جزئیات سه‌بعدی گلبرگ‌مانند را به رخ می‌کشید.

الی صعب، طراح مد تحسین‌شده لبنانی، هم یکی از مطرح‌ترین طراحان عرب بود که در تور کنسرت‌های تیلور سوییفت و بیانسه خوش درخشید.

سوییفت در کنسرتش در تامپای فلوریدا در ماه آوریل که بخشی از تور «دوره‌ها» (Eras) او بود، یک لباس‌‌شب طلایی تزئین‌شده با جزئیات گل‌های توری انتخاب کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELIE SAAB (@eliesaabworld)

بیانسه نیز چندین بار با لباس‌هایی از این خانه مد روی صحنه ظاهر شد. او ماه ژوئن در اولین شب تور جهانی رنسانس در ورشو، یک لباس کوتاه منگوله‌دار با جزئیات کریستالی بی‌عیب‌ونقص از این نشان تجاری را برگزید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELIE SAAB (@eliesaabworld)

در طول تور سیاتل هم او لباس دیگری از این خانه مد لبنانی را به نمایش گذاشت که ترکیبی از پارچه‌های بدن‌نمای پرزرق‌وبرق، جواهرات و یک شنل کلاه‌دار بود که استادانه با پر و سنگ‌های تزیینی پوشیده شده بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELIE SAAB (@eliesaabworld)

آثار خانه‌ مد زهیر مراد، دیگر طراح لبنانی، نیز در سال ۲۰۲۳ روی صحنه‌ها جلوه‌گری کردند.

یکی از لباس‌های چشمگیر تیلور سوییفت در طول کنسرتش در گلندیل کالیفرنیا از این خانه مد بود؛ یک لباس‌شب با دامن پف‌دار به رنگ هلویی با تزیینات سفارشی و پولک‌های ستاره‌ای که تمام لباس را پوشانده بودند.

جسیکا چستین که در ماه آوریل چهل‌وهشتمین مراسم جشن چاپلین را در شهر نیویورک برگزار کرد، یکی دیگر از چهره‌های شاخص این فهرست است. او با یک لباس مشکی پولک‌دار از کارهای زهیر مراد که یقه هفتی‌شکل بلند و تزییناتی درخشان داشت، تماشاگران را مجذوب خود کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی