ثروتمندترین مرد جهان در نمایش دولچه و گابانا در میلان

بیزوس در ردیف جلو در کنار نامزد خود لورن سانچز که پسرش نیکو گونزالس جزو مدل‌ها بود، حضور یافته بود

جف بیزوس و لورن سانچز در نمایش دولچه گابانا در هفته مد مردان میلان/رویترز

خانه مد ایتالیایی دولچه و گابانا شنبه، ۱۳ ژانویه (۲۳ دی)، در هفته مد میلان مجموعه‌ای از لباس‌های مردانه شیک و دست‌دوز را ارائه کرد که در آن کت‌های بلند و بافت‌دار و کت‌های تا کمر برای مخاطبانی، از جمله جف بیزوس، بنیانگذار آمازون، به نمایش درآمد. در حالی که مدل‌ها از یک پلکان زیرزمینی بیرون می‌آمدند، بیزوس در ردیف جلو کنار نامزدش، لورن سانچز، که پسرش نیکو گونزالس جزو مدل‌ها بود، حضور یافته بود. لورن سانچز در این نمایش یکی از پیراهن‌های توری از سری «سیاه سیسیلی» دولچه و گابانا بر تن داشت که با روح مجموعه جدید این خانه مد هماهنگ بود. 

به گزارش رویترز، مجموعه پاییزه و زمستانه با عنوان اسلیک (Sleek) بیشتر مشکی بود و اینجا و آنجا از رنگ‌های سفید، خاکستری و همچنین از جین در آن استفاده شده بود.

دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، طراحان این نشان تجاری، در یادداشت‌های نمایشی خود گفتند که هدف این مجموعه «بازیابی ارزش‌ها از طریق کیفیت بیان‌شده در همه اشکال آن» است.

روون و یونگ‌هون، خواننده‌های کره جنوبی، نیز از جمله افرادی بودند که این نمایش را تماشا کردند.

اوایل روز شنبه، فندی، متعلق به گروه  «ای‌وی‌ام‌اش» (LVMH)، ظاهر غیررسمی‌تری به میلان ارائه کرد و سیلویا ونتورینی فندی، مدیر هنری آن،  برای این مجموعه هم از زندگی شهری و هم روستایی الهام گرفته بود. پالت رنگ این مجموعه، از سبز تا خاکستری و آلویی تا آبی تیره متغیر بود. مدل‌ها شورت‌های بلند و چین‌دار با الهام از کیلت‌های اسکاتلندی همراه با چکمه‌های چرمی شبیه به ولینگتون و شلوارهای گشاد چین‌دار به تن داشتند. کت‌های ماهیگیری و کت‌های مومی ضدآب به القای حس فضای باز این مجموعه افزوده بود.

هفته مد میلان که ۱۲ ژانویه با نمایش گوچی آغاز شد، تا ۱۶ ژانویه ادامه دارد و هفته مد پاریس مردان پس از آن برگزار خواهد شد.

بیشتر از مُد و زیبایی