انتقاد‌ها به حضور جیل بایدن روی جلد ووگ؛ مجری فاکس: مدل واقعی ما ملانیا ترامپ است

برخی بر این باورند، باتوجه به مواضع رسانه‌های جریان اصلی علیه دونالد ترامپ و خانواده‌اش، ملانیا ترامپ برخلاف بسیاری از بانوان اول ایالات متحده روی جلد مجله ووگ نرفته است

ملانیا ترامپ و تصویر جیل بایدن روی جلد مجله ووگ-AFP

روی جلد شماره ماه اوت نشریه ووگ که روز دوشنبه و پس از اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ، با تصویری از جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، منتشر شد، موج انتقادها از این نشریه را برانگیخت.

جیمی فایلا، مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در واکنش به این شماره ووگ، در ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ملانیا ترامپ یک ستاره مد واقعی است که به پنج زبان صحبت می‌کند، اما هرگز روی جلد ووگ نرفته است. آن‌وقت جیل بایدن که در سطح جهانی به اهمال و سوءمراقبت و ایجاد ناراحتی برای یک سالمند مشهور است، تاکنون دوبار به روی جلد ووگ راه یافته است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اشاره این مجری فاکس‌نیوز به گزارش‌هایی است که درباره فشار آوردن جیل بایدن به همسرش جو برای باقی ماندن در گردونه انتخابات منتشر شده است. پس از عملکرد ضعیف بایدن ۸۳ ساله در مناظره پنجشنبه شب با ترامپ، زمزمه‌ها مبنی بر لزوم کناره‌گیری او از رقابت‌های انتخاباتی بالا گرفته است. اما باوجود همه انتقادهایی که علیه جو و جیل بایدن مطرح می‌شود، ووگ تصمیم گرفت، فقط چهار روز پس از مناظره، عکس بانوی اول آمریکا را روی جلد خود ببرد.

برخی بر این گمانند که مواضعی که رسانه‌های جریان اصلی علیه دونالد ترامپ داشتند و دارند، مانع از آن شد که ملانیا ترامپ روی جلد ووگ برود.

گرتا ون ساسترن، مجری شبکه نیوزمکس، نیز درباره جلد ووگ نوشت: «نکته اول اینکه جیل بایدن زیبا به نظر می‌رسد، دوم اینکه ووگ هرگز به ملانیا این فرصت را نداد که روی جلد برود.»

مایک سینگتون، مدیر سابق شبکه ان‌بی‌سی (NBC) نیز نوشت: «حضور جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، روی جلد ووگ زمان خوبی است که به یاد بیاورید ملانیا ترامپ تا وقتی بانوی اول آمریکا بود، هرگز روی جلد این نشریه نرفت.»

جیل بایدن در عکس روی جلد ووگ، یک کت و پیراهن سفیدرنگ دو هزار و ۸۰۰ دلاری از رالف لورن به تن دارد و گوشواره‌هایی به ارزش چهار هزار و ۵۰۰ دلار آویخته است.

به گزارش اسکای نیوز، جیل بایدن در گفتگو با این مجله مد برای نسخه ماه اوت اظهار داشت که خانواده او اجازه نخواهد  که ۹۰ دقیقه مناظره، چهار سال ریاست جمهوری جو بایدن را تعریف کند و اضافه کرد که شوهرش همیشه به نفع کشور عمل خواهد کرد.

بیشتر از مُد و زیبایی