اولین برنامه آموزشی زبان اشاره برای خدمه پرواز در عربستان سعودی

این برنامه به خدمه پرواز امکان می‌دهد با مسافرانی که اختلال شنوایی دارند، ارتباط موثر برقرار کنند

فلای‌ناس اولین برنامه آموزش زبان اشاره به خدمه کابین پرواز را راه‌اندازی کرد‌ــ  SPA

شرکت هواپیمایی فلای‌ناس (Flynas) عربستان سعودی به منظور تسهیل ارتباط با مسافران مبتلا به اختلال شنوایی، اولین برنامه آموزش زبان اشاره به خدمه پرواز را راه‌اندازی می‌کند. 

بنا بر گزارش‌ اخیر خبرگزاری عربستان سعودی، این برنامه با همکاری «انجمن اختلال شنوایی سعودی» صورت می‌گیرد و در راستای تلاش‌های شرکت هوایی فلای‌ناس در به کارگیری طرح‌های پایدار به منظور تاثیر مثبت بر جامعه قرار دارد.    

این برنامه با تمرکز ویژه بر آموزش زبان اشاره، به خدمه کابین هواپیما می‌آموزد با مسافران مبتلا به اختلال شنیداری به شکل موثری ارتباط برقرار کنند. در این طرح آموزشی مراحل مختلف ارتباط حین پرواز از خوش‌آمد‌گویی و استقبال از مسافران موقع سوار‌ شدن گرفته تا ارائه سایر خدمات در پرواز مانند اقدام‌های ایمنی و همچنین روند خداحافظی گنجانده شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش عرب‌نیوز، فلای‌ناس قبل از این هم طرح‌های مشابهی را اجرا کرده؛ از جمله با همکاری انجمن اوتیسم عربستان سعودی برای کارکنان خدمات زمینی و خدمه پرواز دوره‌هایی برگزار کرده است تا با بهترین راه‌های مراقبت از مسافران مبتلا به اختلال اوتیسم آشنا شوند.

شرکت هوایی فلای‌ناس، متعلق به پادشاهی سعودی، سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرد. این شرکت هواپیمایی که محل استقرار آن شهر ریاض است، با ارائه پروازهای مقرون‌به‌صرفه و کمک به افزایش حمل‌ونقل هوایی در خاورمیانه و فراتر از آن، تاثیر قابل‌توجهی بر صنعت هوایی منطقه داشته است. این شرکت هواپیمایی ناوگان مدرنی از ایرباس‌های ای‌۳۲۰ (A320) در اختیار دارد که به کارآیی و راحتی معروف‌اند.

فلای‌ناس در طول سال‌های فعالیتش همواره بر رضایت مشتری‌ها تاکید دارد و این برنامه‌های آموزشی هم در راستای دستیابی بهتر و بیشتر به همین هدف برگزار می‌شوند.

این شرکت هواپیمایی در طول سال‌ها، جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارتقای عملکرد و تامین رفاه مسافران است. فلای‌ناس به گسترش شبکه پروازی خود ادامه می‌‌دهد تا بتواند پاسخگوی تقاضای رو‌به‌رشد سفرهای هوایی در منطقه باشد و همسو با چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی که هدف آن تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور و تقویت گردشگری است، به پیش رود.  

بیشتر از سفر