۱۰ نوه در کنار پدربزرگ: نسل جوان خانواده ترامپ را بشناسید

کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ نوه‌های او را در کانون توجه قرار داد

همه نوه‌های دونالد ترامپ در یک قاب-Instagram/laraleatrump

در جریان کارزار انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، فرزندان و نوه‌های او همراهش بودند. حضور ۱۰ نوه او در این رویداد جالب توجه بود. دونالد پسر، ایوانکا و اریک (از همسر سابق ترامپ، ایوانا ترامپ) ۱۰ فرزند دارند که ۴ تا ۱۷ ساله‌اند. ترامپ همچنین پدر تیفانی (از همسر سابقش مارلا میپلز) و بارون (از همسر کنونی‌اش ملانیا ترامپ) است.

اخیرا، بزرگ‌ترین نوه او کای، دختر دونالد جونیور، در همایش ملی جمهوری‌خواهان در۱۷ ژوئیه درباره پدربزرگش سخنرانی کرد. او خطاب به مردم گفت: «امروز اینجایم تا ویژگی‌ای از پدربزرگم را به شما بگویم که بیشتر مردم اغلب آن را نمی‌بینند. برای من او فقط یک پدربزرگ معمولی است. او به ما آب نبات و نوشابه می‌دهد و همیشه می‌خواهد بداند که کیفیت و سطح دانش ما در مدرسه در چه حد است.»

نشریه «پیپل» (People) در مطلبی ۱۰ نوه دونالد ترامپ را معرفی کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

فرزندان دونالد ترامپ پسر (دونالد جونیور)


دونالد پسر، بزرگ‌ترین فرزند ترامپ، از همسر سابقش ونسا هایدون پنج فرزند دارد. دونالد و ونسا در نوامبر ۲۰۰۵ ازدواج کردند و در فوریه ۲۰۱۹ طلاق گرفتند. دونالد جونیور اکنون با کیمبرلی گیلفویل نامزد کرده است.

 

کای، بزرگ‌ترین نوه ترامپ، در ۱۲ مه ۲۰۰۷ به دنیا آمده است. او به گلف علاقه دارد و عکس‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. در ژوئیه ۲۰۲۴، کای در همایش ملی جمهوری‌خواهان درباره ترامپ سخنرانی کرد.

 

دانی، اولین پسر دونالد پسر، در ۱۸ فوریه ۲۰۰۹ به دنیا آمد. دونالد جونیور عکس خودش و فرزندانش در مرکز گلف بین‌المللی ترامپ در دورال میامی را در کارزار ریاست جمهوری به اشتراک گذاشت.

 

تریستان در ۲ اکتبر ۲۰۱۱ به دنیا آمد و عکس‌هایش در اینستاگرام دونالد جونیور پیوسته دیده می‌شود. در اکتبر ۲۰۲۳، دونالد پسر تولد او را در پستی جشن گرفت.

 

اسپنسر، چهارمین فرزند، در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۲ به دنیا آمد. او به ماهیگیری علاقه دارد و عکس‌هایش را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد.

 

کلویی، پنجمین فرزند دونالد پسر، در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۴ به دنیا آمد. دونالد جونیور عکس‌هایی از او و ترامپ را در حال ماهیگیری به اشتراک گذاشت.

 

فرزندان ایوانکا ترامپ


ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر سه فرزند دارند. این دو در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۹ ازدواج کردند.

 

آرابلا در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۱ به دنیا آمد. ایوانکا برای سیزدهمین سالگرد تولد او در ژوئیه ۲۰۲۴ به افتخار تولدش پستی منتشر کرد.

 

جوزف در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۳ به دنیا آمد. ایوانکا در اکتبر۲۰۲۲ تولد او را با مجموعه‌ای از عکس‌ها جشن گرفت.

 

تئو در ۲۷ مارس ۲۰۱۶ به دنیا آمد. ایوانکا برای تولد ۸ سالگی او پستی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد.

 

بچه‌های اریک ترامپ


اریک ترامپ و همسرش لارا ترامپ دو فرزند دارند. این زوج در ۸ نوامبر ۲۰۱۴ ازدواج کردند.

 

لوک در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ به دنیا آمد. لارا عکسی از او و ترامپ را به اشتراک گذاشت که در آن لارا و ترامپ در هواپیما‌اند.

 

کارولینا در ۱۹ اوت ۲۰۱۹ به دنیا آمد. او کوچک‌ترین نوه ترامپ است و لارا در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از او را به اشتراک می‌گذارد.

بیشتر از زندگی