چطور مانند ملکه مارگرته در سالمندی هم شلوار جین بپوشیم؟

انتخاب جین‌هایی با فاق متوسط یا بلند و برش‌ کلاسیک می‌تواند بهترین گزینه برای ایجاد یک ظاهر شیک و راحت در دوران سالمندی باشد

تصویر ترکیبی از ملکه مارگرته و جنیفر لوپز/Det danske kongehus

سبک راحت و شاداب ملکه مارگرته در یک روز تابستانی نشان می‌دهد که شلوار جین، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین لباس‌ها، می‌تواند بخشی از سبک لباس زنان بالای ۷۰ سال هم باشد و حتی در این سن هم انتخاب یک شلوار جین مناسب و شیک می‌تواند به ظاهر شما تنوع و انرژی بیشتری ببخشد.

البته ممکن است بسیاری از ما نتوانیم مثل شر، ستاره موسیقی، در سن ۷۸ سالگی شلوار جین‌ چسبان و تنگ بپوشیم اما این دلیل نمی‌شود که شلوار جین را به‌کل از کمد لباسمان حذف کنیم.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سبک ملکه مارگرته ۸۴ ساله، یکی از نمادهای مد در دوران سالمندی، به‌خوبی اثبات می‌کند که جین سن و سال نمی‌شناسد. ملکه مارگرته با سبک‌های متنوع، از لباس‌های رسمی و کلاسیک گرفته تا سبک‌های غیررسمی، همیشه خوش‌پوش است و جین هم بخشی از سبک او است که نشان می‌دهد زنان بالای ۷۰ سال هم می‌توانند با انتخاب شلوار جین مناسب و توجه به چند نکته، از این قطعه لباس در ظاهر خود لذت ببرند.

هنگام انتخاب شلوار جین، به نکاتی مثل راحتی، برش مناسب و کیفیت پارچه توجه کنید تا با پوشیدن آن احساس راحتی و اعتمادبه‌نفس داشته باشید.

انتخاب جین‌هایی با فاق متوسط یا بلند و برش‌ کلاسیک می‌تواند بهترین گزینه برای ایجاد یک ظاهر شیک و راحت در دوران سالمندی باشد. شلوارهایی با برش راسته که از قسمت ران گشاد می‌شوند، بهترین انتخاب برای ایجاد تعادل و ظاهری شیک‌اند. مدل‌هایی که کمر کشی دارند یا کمرشان ترکیبی از کش، زیپ و دکمه است، برای پوشیدن و درآوردن راحت‌ترند.

برای اطمینان از راحتی بیشتر، شلوار جین‌هایی با فاق متوسط یا بلند انتخاب کنید و شلوارهای فاق کوتاه را کنار بگذارید تا در ناحیه کمر فشاری ایجاد نکنند. شلوارهایی که در ناحیه کشاله ران و زانو آزادترند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای زنان سالمند باشند.

انتخاب رنگ‌های تیره‌تر نیز می‌تواند ظاهر لاغرتر و کشیده‌تر به پاها بدهد.

به علاوه، توجه به جزئیات مثل دوخت‌ها و دکمه‌های ساده می‌تواند به ظاهر کلاسیک و شیک کمک کند. از این طریق، زنان بالای ۷۰ سال می‌توانند با شلوار جین سبکی راحت و جذاب داشته باشند و همچنان احساس جوانی کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی