عجیب‌ترین خدمات درخواستی در هتل‌ها؛ از آب کوه آلپ برای شستشو تا شیر بز و نان تست سوخته

وب‌سایت Hotels.com عجیب‌ترین خدماتی را که مسافران تقاضا کرده بودند منتشر کرده است

عکس تزئینی - تصویری از ظرف غذا در هتل - Canva

احتمالا در مورد سفرهای خاص و متفاوت به مکان‌‌های عجیب و غریب و اقامت در هتل‌های گرانقیمت بسیار شنیده‌ایم. سی‌ان‌ان در گزارشی به موارد عجیب گردشگری، از سرگردانی مسافران برای ماه‌ها در کشتی تفریحی در بندر مبدا یا خرابی که بسته‌های پفک چی‌توز در غار نیومکزیکو به بار آوردند، پرداخته است. 

درخواست‌های غیر معمول مهمانان 

وب‌سایت Hotels.com عجیب‌ترین خدماتی را که مسافران تقاضا کرده بودند منتشر کرده است. از جمله آنها پر کردن وان حمام از آب معدنی نشان تجاری «اویان» (Evian) که از کوه‌های آلپ به دست می‌آید به منظور شستشو و نظافت روزانه کودک و همچنین فهرست غذای مخصوص بدون مواد آلرژی‌زا برای حیوان خانگی بودند. مسافران همچنین درخواست‌های دیگری برای نان تست سوخته، شیر تازه بز و ۲ کیلو موز داشتند. 

از دیگر موارد یکی از هتل‌های متفاوت نیویورک است که در آن بسته خدماتی «عشق به خود» (Self-Love Pod) عرضه می‌شود که به افراد مجرد کمک می‌کند تا تمایلات و گرایشات جنسی‌شان را کشف کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رفتار بد مسافران 

دلیل قوی وجود دارد که می‌گوید گردشگران زباله‌ها را دور نریزند. یک گردشگر در نیومکزیکو قوانین خدمات پارک ملی را زیر پا گذاشت و یک بسته چی‌توز را در غار نیومکزیکو انداخت. همین کار او برای اکوسیستم میکروبی شکننده غارهای «کارلزبد» (Carlsbad)، ویرانی به بار آورد. 

پلکان هایکو جزیره اوآهو در هاوایی، از سال از سال ۱۹۸۷ بسته شده است، اما مردم هنوز هم جان خود را برای بازدید از آن به خطر می‌اندازند. اخیرا ۱۴ نفر به دلیل دسترسی به این ۴ هزار پله دستگیر شده‌اند. عبور از این پله‌ها به دلیل خطراتی که برای گردشگران و محیط زیست طبیعی دارد، ممنوع است. 

سفرهای دریایی و تصادف‌ها 

روز سه‌شنبه جت منطقه‌ای دلتا سی‌ارجی ۹۰۰ (CRJ 900) با یک ایرباس ای‌۳۵۰ دلتا (‌A350‌) در حالی که هر دو آماده برخاستن از فرودگاه آتلانتا بودند، برخورد کرد. بخش دم هواپیمای جت از بین رفت، در حالی که مسافران که همگی سالم بودند، از هواپیما خارج شدند و به پروازهای جایگزین منتقل شدند. 

این تنها سفری نیست که قبل از آغاز با مشکل مواجه شد. کشتی تفریحی «ویلا وی اودیسه» (Villa Vie Odyssey‌) قرار بود در ماه مه سفر دریایی «بی‌پایان» در سراسر جهان را که در آن خورشید هرگز غروب نمی‌کند، آغاز کند، اما با گذشت بیش از سه ماه، اولین مسافران این کشتی هنوز در بندر مبدا گیر کرده‌اند.

بیشتر از جهان