ابراز محبت علنی ایلان ماسک و نخست‌وزیر ایتالیا؛ «سیرت او از صورتش هم زیباتر است»

ملونی در پاسخ به تمجید پراحساس ماسک، او را «نابغه‌ای ارزشمند» خطاب کرد

به نظر می‌رسد در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل عاشقانه‌ای نیز در جریان باشد.

به گزارش نیویورک پست، ایلان ماسک در یک مراسم رسمی اهدای جوایز از جورجا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا، تعریف و تمجید کرد و آن دو در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل نمایشی محبت‌آمیز داشتند.

ماسک در مهمانی شام اهدای «جوایز شهروند جهانی» اندیشکده شورای آتلانتیک که در سالن زیگفلد در نیویورک برگزار شد، در معرفی نخست‌وزیر ایتالیا گفت «سیرت او حتی از صورتش زیباتر است».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او همچنین ملونی را «اصیل، صادق، و متفکر» توصیف کرد. ماسک به‌شوخی گفت «این را همیشه نمی‌توان در مورد سیاستمداران گفت» که باعث خنده جمع ۷۰۰ نفره حضار شد.

وقتی ماسک جایزه را به ملونی اهدا کرد، آن دو لحظه‌ای کوتاه به چشمان یکدیگر خیره شدند.

به گزارش پولیتیکو، ملونی ۴۷ ساله شخصا درخواست کرده بود تا ماسک ۵۳ ساله او را در مهمانی شام شورای آتلانتیک معرفی کند، مراسمی که به رویداد اجتماعی شاخص مجمع عمومی سازمان ملل تبدیل شده است.

وقتی نوبت به ملونی رسید تا پشت تریبون قرار گیرد، در پاسخ به تمجید پراحساس ماسک، او را «نابغه‌ای ارزشمند» خطاب کرد.

او سپس به دفاع از وطن‌پرستی پرداخت. ماسک در مدت سخنرانی ملونی به علامت تایید سر تکان می‌داد و پس از پایان سخنرانی، ایستاده تشویقش کرد.

ماسک و ملونی در این مراسم کنار یکدیگر نشسته بودند و غرق گفت‌و‌گو بودند. در ویدیویی که یکی از خبرنگاران گرفت، ملونی دیده می‌شد که با تاکید اشاره‌ای می‌کند و ماسک سرش را به او نزدیک می‌کند.  

مدیرعامل تسلا و نخست‌وزیر ایتالیا در یک سال گذشته چندین بار با یکدیگر دیدار کرده‌اند، و نخستین دیدارشان در ژوئن ۲۰۲۳ در اقامتگاه رسمی ملونی در رم بود.

ماسک دسامبر گذشته نیز در رویدادی سیاسی به میزبانی حزب ملونی، «برادران ایتالیا»، سخنرانی کرد.

ملونی پاییز سال گذشته، پس از آنکه آندریا جیامبرونو، پدر دخترش، در تلویزیون ایتالیا سخنان ناشایستی مطرح کرد، از او جدا شد.

بیشتر از جهان