توجه جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ به صنعت سرگرمی کره‌ جنوبی

چند قسمت از یک مجموعه هیجان‌انگیز کره‌ای در جده روی پرده نقره‌ای نمایش داده شد

 پوستر سریال کره‌ای معامله / RED SEA FF 

با حضور مشاهیری از جهان عرب، بالیوود، هالیوود، و کره‌ جنوبی در جشنواره فیلم دریای سرخ، این جشنواره از ۳۰ نوامبر تا ۹ دسامبر میزبان شمار زیادی از چهره‌های جذاب از سراسر جهان بوده است.

اوایل این هفته، یو سئونگ هو، ستاره مینی سریال کره‌ای هیجان‌انگیز «معامله»، روی فرش قرمز سینماهای VOX در مرکز خرید دریای سرخ رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«معامله» درامی هشت قسمتی است که بر اساس یک سریال کارتونی خنده‌دار کره‌ای ساخت Woonam 20 به همین نام ساخته شده است. این مجموعه ماجرای جی هیو (Jae-Hyo) را روایت می‌کند که دوست ثروتمندش پارک مین‌وو را می‌رباید تا از مادرش باج بگیرد. در این میان، لی جون سونگ، با بازی یو سونگ-هو، بین نجات دوستش مین‌وو یا کمک به دوست دیگرش جی هیو، که به‌دلیل نیاز فوری به پول برای نجات جان خودش و پدرش دست به این جرم آدم‌ربایی زده است، مستأصل است.

البته فقط سه قسمت نخست این مجموعه هیجان‌انگیز در جده روی پرده نقره‌ای نمایش داده شد. سپس، کارگردان درباره اینکه چرا تصمیم گرفت آن داستان خنده‌دار کارتونی را به مجموعه نمایشی با بازی بازیگران واقعی تبدیل کند با حاضران گفت‌وگو کرد.

کارگردان لی گفت:«چرا این کار را کردم؟ زیرا ماجرای ربودن یک فرد به‌دست دوستش بسیار جذاب یا، آن‌طور که در کره می‌گوییم، بسیار هیجانی است. به این نتیجه رسیدم که این مفهومی است که می‌تواند نشان دهد جوانان، به‌خصوص جوانان کره‌ای، چه زندگی‌ای دارند.»

سئونگ هو در پاسخ به پرسش عرب نیوز در مورد چالش‌برانگیزترین صحنه گفت که بازی در این نقش از هر لحاظ دشوار بود. او گفت: «دشوارترین کار این بود که باید شخصیتی را بازی می‌کردم که از یک طرف گروگانش دوستش است و از طرف دیگر، آدم‌ربای اصلی نیز دوست اوست. و من در وسط همه‌چیزم.»

او افزود: «دعوا کردن‌ها از نظر جسمانی دشوار بود، اما این سختی روحی و روانی را نیز داشت که من هم‌زمان می‌بایست هم دوست آدم‌ربا باشم و و هم دوست گروگان.»

بیشتر از فیلم