انفجار کرمان کار قاتلان داریوش مهرجویی!

اطلاعیه صحیح و صریح و سلیس

ژیلا صادقی بی‌جا کرده رهبر را تشویق به خیابان رفتن کرده

بسم الله القاصم السلیمانین

بسم الله الرحمن الرحیم. سرانجام خورشید درخشان حقیقت از پشت ابرهای تیره اینستاگرام و تلگرام و امثالهم بیرون آمد. به دنبال گمانه‌زنی‌های مختلف در باره انفجار کرمان که موجب دستگیری ده‌ها گمانه‌زن نفوذی گردید، بخصوص اینکه گفته شد انفجار بنا به وصیت شخص حاج قاسم بوده زیرا نامبرده همواره علاقه مفرط به کشتن کودکان و دانش آموزان و والدین آنها در منطقه داشته، به اطلاع امت به پا خاسته و به خاک نشسته و به خون خفته می‌رساند که عاملین انفجار جهانی کرمان همان اشخاصی بودند که مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش را به قتل رسانده بودند که دو نفر اهل کشور تازه تأسیس جیک‌جیکستان و یکنفر تبعه قورقورستان بوده که برای باغبانی به محوطه آمده و نامبرده در بازجوئی به پوشیدن جلیقه انتحاری به دلیل سرمای هوا اعتراف و به علاوه وجود چند بمب معمولی در یک چمدان دسته‌دار، پنج بمب ساعتی در یک ساعت بی‌دسته، ۶۲ بمب در دو خودروی بمبگذاری شده و دو بمب در ۶۲ خودروی بمبگذاری نشده و چند بمب دست دوم در سطل آشغال بوده که بار دیگر هشیاری پلیس امنیتی ناجا و باجا و بی جا و نوجو و بوجو و جوجو برای اثبات دخیل نبودن خودشان در این عملیات شاهچراغی توسط برادران بسیجی دستگیر و پس از نام‌نویسی از سربازان گمنام امام زمان به سرعت تحت تعقیب عاملین و آمرین قرار گرفتند.

بنا به اظهارات یک مقام مهم و یونیفورم‌پوش و خوش‌تیپ امنیتی پس از قلع و قمع داعش توسط آن شهید پهپاد، فقط دو نفر از داعش خراسان باقی مانده بوده که مأموران جان بر کف ما با هوشیاری جلیقه انتحاری بر تن مشدی داعشان کرده و چون سایز یکی از جلیقه‌ها برای نامبرده کوچک بود از برادر کوچکتر او کمک گرفته تا با انفجار آخرین نفرات این گروه موجبات خرسندی آقا امام زمان را فراهم کرده و با شفافیت تمام هموطنان عزیز و امت اسلام را در جریان ماجرا گذاشته از بروز شایعات مختلف و نفرت پراکنی راهبردی و سردرگمی و پراکنده گویی به منظور لطمه به زیرساخت‌های حکومت اسلامی جلوگیری نماید.

بنابراین همانطور که از روز اول با شفافیت اعلام کردیم حکومت صهیونیستی اسرائیل در چهارمین سالگرد ترور هوا به زمین حاج قاسم عزیز موفق شد برای انتقام سخت، یک پاسدار حزب اللهی بسیجی را به اتهام جاسوسی برای موساد به اعدام ابد محکوم نماید.

وی افزود: فعلاً همین.

***

دعوت رهبری به خیابان 

عکس فوق خانمی که گوینده تلویزیون جیم الف است در باره سیدعلی گفته: «علاقه مردم به رهبری ایشان به اندازه‌ای بالاست که اگر ایشان یک روز در خیابان حاضر شوند، صحنه‌هایی خواهیم دید که باور نمی‌کنیم.»

نامبرده، که حوصله ندارم نامش را ببرم (اصلاً عکس اش را هم بیخود گذاشتیم) توضیح بیشتری راجع به صحنه‌های خیالی خودش نداد ولی الهام چرخنده (بازیگری که چند دور بیشتر از ایشان چرخیده) در پاسخ او اعلام داشت که ژیلا صادقی بی‌جا کرده رهبر را تشویق به خیابان رفتن کرده. (ای بابا. اسمش لو رفت!)

مقامات قضائی هم اعلام کردند که علیه این گوینده به جرم توهین به رهبری پرونده درست می‌کنند چرا که مقام معظم موقع وحی گرفتن از جانب خداوند هم از روی پله جنب نمی‌خورد. خبرهای اقتصادی هم حاکیست از وقتی خامنه‌ای گفته موقع حلول خدا در کالبد او، ایشان روی پله نشسته بوده، قیمت پله در ایران بالا رفته است. وی افزود (کی افزود؟) در ایران خبری که چیزی را گران نکند از درجه اعتبار ساقط است.

***

علی کریمی در خطر

از خبرهای ورزشی اینکه معاون رئیس جمهوری اسلامی اعلام کرد سرنوشتی مثل عاقبت روح الله زم در انتظار علی کریمی است. (این هم شد خبر ورزشی؟) – از این نظر گفتم «ورزشی» که علی کریمی فوتبالیست صاحب نامی است.

از وقتی او به اپوزیسیون پیوسته تهدیدات چپ و راست به سراغش می‌آید. در مورد این تهدید آخری پیشنهاد ما اینست که اگر به او پیام دادند بیا به عراق آیت‌الله سیستانی می‌خواهد به تو پول بدهد بگوید نه مرسی صرف شد!

***

دعا بدون حجاب اسلامی

در این روزهای حساس تاریخی که اینجانب از بستر بیماری درآمده و به بستر نقاهت افتاده لازم می‌داند برای مریض نشدن دیگر عزیزان، سلامت آنان را از درگاه خبرگزاری میزان آرزو کند:

«به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، برای کسب سلامتی برای اشخاص بیمار همواره دعاهایی سفارش شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.».

«روایت شده: هرگاه طفل بیمار شد، مادرش بالای بام برود، و مقنعه از سر برگیرد، به گونه‌ای که مویش آشکار گردد، آنگاه به سجده رود و بگوید: اَللّهُمَّ رَبِّ اَنْتَ اَعْطَیْتَنیهِ وَ اَنْتَ وَهَبْتَهُ لی اَللّهُمَّ فَاجْعَلْ هِبَتَکَ الْیَوْمَ جَدیدَةً اِنَّکَ قادِرٌ مُقْتَدِرٌ.»

پایان دعا و پرسش از پزشک اسلامی:

-جناب حجت الإسلام والمسلمین انصاریان بعدش بچه حالش خوب می‌شود؟
-بسم الله الرحمن الرحیم. والله سلامت طفل را نمی‌دانم ولی مادرش وقتی از بام پائین بیاید همانجا سربازان گمنام امام زمان می‌گیرند به جرم بی حجابی شلاقش می‌زنند!
-تکلیف طفل مریض چه می‌شود؟
-طفل باید با همان حال بیماری برود بالای بام بخواند: اللهم واقعاً که!

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه