شب سوپر بال ۲۰۲۴؛ از اسکیت‌های آشر تا حضور تیلور سوییفت

جیمی کیمل، لیدی گاگا و لبرون جیمز هم در این مراسم حضور داشتند

تماشاگران در شبکه‌های اجتماعی برنامه بین دو نیمه سوپر بال امسال را که با حضور آشر، ستاره آراندبی (R&B) برگزار شد، «هیجان‌انگیز» توصیف کردند، گو اینکه شایعه حضور [اجرای روی صحنه‌] افتخاری جاستین بیبر محقق نشد و دل طرفداران این خواننده کانادایی شکست.

برعکس، مارک بومونت، خبرنگار ایندیپندنت، چندان از آن [اجرای آشر] تحت‌تاثیر قرار نگرفت. او در نقد سه ستاره‌ای خود [از پنج ستاره] نوشت: «برنامه آشر درنهایت یک آشفته‌بازار سرگرم‌کننده و معمولی بود. در حالی که با توجه به حضور افرادی نظیر جاستین بیبر، پل مک‌کارتنی و لانا دل ری که از جایگاه‌های ویژه این برنامه را تماشا می‌کردند، می‌توانست مشتریان بسیار بیشتری داشته باشد.»

جنجالی‌ترین لحظات موسیقی بزرگ‌ترین شب ورزش آمریکا را در ادامه می‌خوانید:‌

آشر اسکیت‌هایش را می‌پوشد

نمایش تماشاگرپسند آشر اجراهای موفقی از تک‌آهنگ‌های پرطرفداری همچون «گرفتار شدم»، «عشق در باشگاه» و «آره!» بود. با این حال به‌یادماندنی‌ترین قسمت اجرایش زمانی بود که این خواننده آراندبی که لباس یکدست سفید اولش را یکی‌یکی درآورده بود، ناگهان دوباره آمد و به رقصندگان همراهش پیوست که اسکیت به پا داشتند و لباس آبی و سفید جدید پوشیده بودند که گویا برگرفته از [فیلم] کلاسیک علمی تخیلی «ترون» (Tron) بود.

واقعا لحظه تحسین‌برانگیزی بود‌ــ اصلا سر نخورد! دست‌کم سعی نکرد اسکیت روی یخ را امتحان کند‌ــ چون از حادثه ناکام صحنه فرانک اوشن در کنسرت کوچلا درس گرفته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیلور سوییفت با آن صحنه جالب نوشیدن به افتخار پیروزی وارد می‌شود

پیش از سوپربال، غالب پوشش‌ خبری از لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) به صحنه‌های حمایت تیلور سوییفت از بازیکن مهاجم کانزاس سیتی چیفز و شریک زندگی‌اش، تراویس کلسی، برمی‌گشت که خبرهای زیادی درباره آن منتشر شد و حتی در مراسم گرمی هم با آن شوخی کردند. بسیاری از صحنه‌هایی که سوییفت را روی پرده بزرگ نشان دادند، الهام‌بخش نوشیدن شد‌ــ و گویا سوییفت خودش هم وارد این بازی شد. وقتی تصویرش روی صفحه بزرگ ظاهر شد، نوشیدنی‌اش را به‌سرعت پایین آورد.

بیانسه (یکبار دیگر) اینترنت را می‌ترکاند

ممکن است بحث‌های پیش از بازی درباره موسیقی سوپربال روی حضور سوییفت به عنوان طرفدار و اجرای پر از نوستالژی آشر بین دو نیمه متمرکز بوده باشد، اما از بیانسه هم کم نگفتند. این ابرستاره [سوپراستار] پاپ با مجموعه‌ای از پیش‌نمایش‌ [تریلر]های تبلیغاتی نشان داد که ماه آینده با آلبوم جدیدی با مضمون کانتری به نام «رنسانس قسمت دوم» (Renaissance Part II) برمی‌گردد. او همچنین دو تک‌آهنگ کاملا جدید، تصنیف کانتری «۱۶ کالسکه» و آهنگ مهمانی بوت‌ــ‌اسکوتینگ «تگزاس هولدم» (Texas Hold ‘Em) را اجرا کرد.

ستارگان در لاس‌وگاس فراوان بودند

فقط تیلور سوییفت و گروهش از جمله لانا دل ری، آیس اسپایس و بلیک لایولی نبودند که توجه دوربین‌های لاس‌وگاس را به خود جلب کردند. جیمی کیمل، لیدی گاگا و لبرون جیمز نیز همگی در این برنامه حضور داشتند و جف گلدبلوم که در حال رقصیدن برای جمعیت دیده شد.

جی‌ــ‌زی و بیانسه نیز در این بازی حضور داشتند. پل مک‌کارتنی هم بود که در پخش زنده [شبکه] نیکلودئون، برای کمک به بینندگان جوان، «او از اعضای گروه بیتلز بود!» زیرنویس شد.

طبق معمول پیروزی از آن سوییفت است

یک بار گری لینکر، بازیکن (انگلیسی) فوتبال به طعنه گفت: «فوتبال بازی ساده‌ای است. ۲۲ نفر به مدت ۹۰ دقیقه دنبال توپی می‌دوند و آخرش آلمانی‌ها برنده می‌شوند.»  

شاید نسخه‌ای به‌روزشده [این جمله] برای فوتبال آمریکایی مناسب باشد: «۲۲ نفر چهار ساعت و نیم دنبال توپی می‌دوند و آخرش تیلور سوییفت برنده می‌شود.»

بعد از یک سال پر از شگفتی، بی‌سابقه و پرجایزه برای این ابرستاره پاپ، نمی‌شد که دوست‌پسرش درنهایت برنده سوپر بال نشود‌ــ حتی اگر برای برنده شدن کانزاس سیتی چیفز، بازی به وقت اضافه بکشد.  

آخرین به‌روزرسانی‌های برنامه بین دونیمه سوپر بال ۲۰۲۴ را اینجا دنبال کنید.

© The Independent

بیشتر از موسیقی