برای کارآموزی سکسی برمی‌گردم

مصاحبه با ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های بزرگسالان

مصاحبه اختصاصی

-از شغل خودت راضی هستی؟
-آره راضیم. دکل نمی‌دزدم. پول نمی‌گیرم که قضاوت ناروا بکنم. خونه مردم را مصادره نمی‌کنم. سؤالات کنکور را نمی‌فروشم. خدا و پیغمبر را وسیله اخاذی نمی‌کنم. سپرده‌های مردم را بالا نمی‌کشم. در زمین مردم خانه و شهرک نمی‌سازم. اختلاس نمی‌کنم. منبع درآمدم هم از کسی مخفی نیست!
-دلیل سفرت به ایران چی بود؟
- یک ویدیوهایی می‌دیدم که آقایان علما روی منبر و خواهران محجبه در مجالس آموزش‌هایی به خانم‌ها میدن که چه جوری شوهرشون بیشتر خوشش بیاد! من با همکارهام نشستیم مشورت کردیم قرار شد من بیام از نزدیک یاد بگیرم برم به اونها هم بگم. حرفاشون خیلی تازگی داره. ماها تجربه شو نداریم.
-چی یاد گرفتی؟
-یاد گرفتم زن یک موجودیه که باید یک کارهایی بکنه که مرد لذت بیشتری ببره. البته طوری که خواهران محجبه تعلیم میدن یک دستی است چون که باید با یک دست چادرشونو سفت بگیرن.
-آقایون علما دودستی آموزش میدن؟
-نه خیر. اونا هم یک دستی! یکی از آقایون علما با لوندی می‌گفت خانم‌های عزیز اینجای شوهرتونو دست بکشین بعد یک قاشق روغن زیتون .... انگار دستور آشپزی می‌داد.... البته حرفش ناتمام موند چونکه انگار دیگش سررفت! از حال رفت فیلم قطع شد.
-با چند نفرشان آشنا شدی؟
-با خیلی‌شان. خانم جلسه‌ای، برادر ارضایی‌نژاد، حجت الاسلام اورگاسم آبادی، خانم ملافه‌ای!
-خانم ملافه‌ای؟
-آهان. ایشون اول میگه خواهرها شما باید یک ملافه بردارین اندازه یک سکه پونصد تومنی سوراخش کنین.... (بقیه شو نقطه چین بذار. من روم نمیشه بگم.)
-عجب! مگه شما پورن استار نیستی؟
-هستم ولی اون سر فیلمبرداریه، شغلمه، کلامی هم نیست. امر به معروفی هم نیست. مذهبی هم نیست. یکجور سینماست توی استودیوی خالی بدون تماشاچی. ولی اینجا که نمیتونم حرفای حضرات رو تکرار کنم. راستش حیا می‌کنم.
-ولی آموزش جنسی بد نیست.
-البته برای لذت بردن بیشتر شوهر! اهه پس چرا شش تا مدرسه در بلژیک به آتش کشیده شده که به بچه‌ها آموزش جنسی میدن؟ اونم با اصول و مناسب سن و سالشون. چرا انجمن‌های اسلامی در بلژیک بیانیه مشترک علیه آموزش جنسی دادن؟
-پیامی نداری؟
-میخوام به آقایون بگم وقتی با دختربچه‌ای ازدواج می‌کنید، دیدید طفلی این کارهارو بلد نیست کتکش نزنید. طفل شیرخواره هم همینطور!

***

شرط نمایندگی ملت!

یک نماینده مجلس اسلامی گفته دلال‌های شورای نگهبان دو میلیارد تومن از او خواسته‌اند تا صلاحیتش برای این دوره تایید شود.

به نظر می‌رسد این افشاگری، خیلی حساب شده و با توافق شورای نگهبان صورت گرفته تا نقطه پایانی باشد بر شایعات زمزمه واری که شرط تایید صلاحیت برای مجلس، تن دادن به مقداری «باجناق بازی» در سطوح بالای مملکت است.

بعد از آنکه فیلم یکی از رجال مملکتی با باجناقش درآمد و متعاقب آن مقام معظم رهبری، البته بدون اشاره به این موضوع، در نطقی فرمودند که نمایندگان مجلس و هیأت دولت و باقی مسئولان مثل اعضای یک خانواده هستند!، آوردن دوربین و موبایل دوربین دار به مجالس نشست و برخاست دولتی ممنوع شده است. (برای همین هم ویدیوی دیگری درنیامد.)

***

پناهجوی متجاوز زِبل

پناهجوی ایرانی در مدت انتظار و بلاتکلیفی در انگلستان، دو فقره آزار جنسی به کودکان هم داشته و رفته به زندان. (حوصله‌اش سررفته بوده). زِبل خان در حبس که بوده یکشنبه‌ها می‌رفته به کلیسای زندان. اخیرا هم غسل تعمید شده!

وزیر کشور می‌گوید این آدم برای جامعه ما خطرناک است، پناهجو گفته زکی. اگر پس بفرستید به جرم ارتداد، اعدامم می‌کنند چون روی دستم صلیب هم خالکوبی دارم!

خبر جالبی است. جنگ مذهب با قانون در دمکراسی. کلیسای انگستان هم گفته است «کار ما بررسی سوابق پناهجویان نیست.» راست هم می‌گوید. اگر سوابق «کودک آزاری» بررسی شود خیلی از کشیش‌ها هم باید بروند یک جای بدنشان صلیب خالکوبی کنند!

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه