از جاستین تیمبرلیک تا سام اصغری؛ نگاهی به روابط عاشقانه بریتنی اسپیرز

«زن درون من» «داستانی شجاعانه و شگفت‌انگیز در مورد آزادی، شهرت، مادری، بقا، ایمان و امید» است

زوج بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک، سه سال پس از آشنایی در سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند-AFP

جاستین تیمبرلیک درباره کتاب خاطرات بریتنی اسپیرز، دوست‌دختر اسبقش، «نگران» است.

نشریه «پیج سیکس» به نقل از منابع متعددی نوشت که جاستین تیمبرلیک درباره آنچه ممکن است دوست‌دختر سال‌های جوانی‌اش درباره رابطه‌شان نوشته باشد، نگران است.

این نشریه همچنین به نقل از یکی از منابع آگاه نوشت که تیمبرلیک بسیار کنجکاو است که بداند او چه چیزی از رابطه آن‌ها را فاش می‌کند و این موضوع «دارد او را می‌خورد».

با این حال، بر خلاف گزارش اخیر «یو اس ویکلی» مبنی بر اینکه کتاب جنجالی خاطرات بریتنی اسپیرز «زن درون من» (The Woman in Me)، باعث خوشحالی تیمبرلیک نخواهد شد، یکی از منابع داخلی اصرار دارد که کتاب درباره حذف کسی نیست.

این منبع به «پیج سیکس» توضیح داد که این کتاب بالاخره به بریتنی فرصتی داد تا بتواند داستان الهام‌بخش خودش را بگوید و چیزی بیشتر از این نیست.

علاوه بر این، بر اساس بیانیه مطبوعاتی این کتاب، «زن درون من» «داستانی شجاعانه و شگفت‌انگیز در مورد آزادی، شهرت، مادری، بقا، ایمان و امید» است. همچنین انتظار می‌رود که ماجرای نبرد حقوقی پرحاشیه بریتنی و پدرش نیز که باعث شد حکم قیمومیت او پس از ۱۳ سال در نوامبر ۲۰۲۱ لغو شود، در این کتاب پوشش داده شده باشد.

زوج بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک، سه سال پس از آشنایی در سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند.

در آن زمان، تیمبرلیک که اکنون ۴۲ سال دارد، طی مصاحبه‌ای با باربارا والترز گفت که با اسپیرز که اکنون ۴۱ ساله است، عهد بسته تا به طور مشخص نگوید چرا راهشان را از یکدیگر جدا کردند. اما در مواجهه با شایعات مبنی بر خیانت اسپیرز هم سعی نکرد از او دفاع کند.

چیزی که وقتی از اسپیرز نیز درباره آن سوال پرسیده شد، به صورت مشخص پاسخی نداد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته تیمبرلیک سال‌ها بعد، یعنی در سال ۲۰۲۱ از بریتنی عذرخواهی کرد. زمانی که مستند نیویورک تایمز با عنوان «پرداختن به بریتنی اسپیرز» (Framing Britney Spears) منتشر شد که به بخش‌هایی از این مصاحبه تیمبرلیک نیز پرداخته بود، او دوباره با واکنش‌های شدیدی مواجه شد و مجبور شد که با تاخیر از عشق سابقش عذرخواهی کند.

اسپیرز در سال‌هایی که در کانون اخبار و توجه قرار داشت، به ویژه در دهه‌های ۹۰ و ۲۰۰۰، ماجراهای عاشقانه پر سر صدایی داشت. بنابراین عجیب نیست که طرفدارانش پیش‌بینی می‌کنند که او در کتاب خاطراتش که در ۲۴ اکتبر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها خواهد آمد، به برخی از آن‌ها پرداخته باشد.

در ادامه به طور خلاصه به روابط عاشقانه بریتنی اسپیرز در سال‌های گذشته نگاهی می‌اندازیم.

 

اولین دوست پسر مشهور بریتنی، جاستین تیمبرلیک، همبازی او در «باشگاه میکی ماوس» بود. آن‌ها در سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند. پس از آن تیمبرلیک آهنگ «Cry Me a River» را منتشر کرد که به شایعات خیانت برینتی دامن زد.

مدت کوتاهی پس از قطع رابطه اسپیرز با تیمبرلیک شایع شد که او با وید رابسون، رقصنده و طراح رقص که در سال ۲۰۰۹ در موزیک ویدیوی «دیوانه» ظاهر شد، در ارتباط بوده است. هر چند آن‌ها هیچ وقت این شایعه را تایید نکردند.

در سال ۲۰۰۳، زمانی که اسپیرز و فارل هنگام نمایش فیلم «استخدام» (The Recruit) دست در دست یکدیگر دیده شدند، خبرساز شدند. اما فارل در مصاحبه‌ای با «اینترتینمنت تونایت» (Entertainment Tonight) تصریح کرد آن‌ها فقط با هم دوست‌اند.

جیسون الکساندر اولین شوهر اسپیرز بود که در سال ۲۰۰۴ در کلیسای لاس وگاس با یکدیگر ازدواج کردند. با این حال این ازدواج تنها ۵۵ ساعت ادامه داشت.

بعدها او در سال ۲۰۲۲، زمانی که سعی کرد به زور به مراسم عروسی اسپیرز با اصغری وارد شود، خبرساز شد. بنابه گفته خودش، او قصد داشت عروسی را خراب کند.

کوین فدرلاین همسر دوم اسپیرز است که تنها سه ماه پس از آشنایی، در سپتامبر ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها کمی قبل از اولین سالگرد ازدواجشان، تولد اولین فرزندشان، شان پرستون، را جشن گرفتند. این زوج سال ۲۰۰۶ فرزند دوم خود، جیدن جیمز، را به دنیا آوردند.

اسپیرز در نوامبر ۲۰۰۶ به‌دلیل «اختلاف‌های آشتی‌ناپذیر» درخواست طلاق داد. طبق توافق اولیه آن‌ها به‌طور مشترک حضانت فرزندانشان را به عهده گرفتند. در حالی که به نظر می‌رسید آن‌ها پس از جدایی روابط خوبی با یکدیگر داشتند، اما در سال ۲۰۱۸ زمانی که فدرلاین درخواست کرد نفقه ۲۰ هزار دلاری فرزندانش افزایش پیدا کند، اوضاع به هم ریخت. در نهایت پس از ماه‌ها بحث در دادگاه، مبلغ نفقه به ۳۵ هزار دلار در ماه افزایش یافت.

اسپیرز در سال ۲۰۰۷، مدت کوتاهی پس از آنکه تصمیم گرفت در مقابل ۷۰ عکاس موهای خود را بتراشد، با عکاس پاپاراتزی عدنان غالب آشنا شد. رابطه آن‌ها پس از یک سال در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید.

اسپیرز و جیسون تراویک، یکی از کارگزاران هالیوود، در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر آشنا شدند. آن‌ها در سال ۲۰۱۱ نامزد کردند و در ژانویه ۲۰۱۳ پایان نامزدی‌شان را اعلام کردند.

بریتنی دو ماه پس از پایان نامزدی‌اش با تراویک، با دیوید لوکادو که در یک شرکت حقوقی کار می‌کرد آشنا شد. یک سال بعد، وقتی بریتنی خبر مجرد بودن خود را اعلام کرد، نشریه «تی‌ام‌زد» ادعا کرد که او به اسپیرز خیانت کرده است.

علی‌رغم رابطه ظاهرا پیچیده‌ای که آن‌ها با یکدیگر داشتند، لوکادو در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز در مورد مسئله قیمومت، طرف بریتنی را گرفت و از او به‌عنوان مادری بزرگ یاد کرد.

اسپیرز در سال ۲۰۱۴ با چارلی ابرسول، از فعالان حوزه تکنولوژی، آشنا شد. رابطه آن‌ها پس از هشت ماه دوستی به پایان رسید.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری اولین بار در سال ۲۰۱۶ زمانی که اصغری نقش مقابل بریتنی را در ویدیوی موزیک «Slumber Party» بازی می‌کرد با یکدیگر آشنا شدند.

آن‌ها رابطه خود را در سال ۲۰۱۷ در اینستاگرام علنی کردند. در آوریل ۲۰۲۲ اسپیرز اعلام کرد که او و اصغری در انتظار اولین فرزندشان‌اند، اما یک ماه بعد او در بیانیه‌ای در اینستاگرام خبر سقط جنینش را اعلام کرد.

در ژوئن همان سال، آن‌ها جشن عروسی مجللی در خانه بریتنی در کالیفرنیا برگزار کردند که مهمانان مشهوری چون سلنا گومز، پاریس هیلتون، درو بری مور و دوناتلا ورساچه، طراح لباس عروس بریتنی، در آن شرکت داشتند.

رابطه این دو در ماه ژوییه ۲۰۲۳ با درخواست طلاق اصغری به پایان رسید.

بیشتر از زندگی