شورای سردبیری نیویورک‌تایمز خواستار کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی شد

مقاله شورای سردبیری نیویورک‌تایمز که از اتاق خبر آن مجزا است، به بایدن توصیه می‌کند که بهترین خدمتی که می‌تواند به مردم بکند این است که اکنون اعلام کند دیگر رقابت‌های انتخاباتی را ادامه نمی‌دهد

تصویری از بایدن و دفتر نیویورک‌تایمز در نیویورک-با استفاده از ای‌اف‌پی

شورای سردبیری نیویورک‌تایمز در یادداشتی تحت عنوان «بایدن برای نجات کشورش باید از انتخابات کناره‌گیری کند» که در این روزنامه آمریکایی منتشر شده است، از جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا خواست از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند و به کاندیدای دمکرات دیگری اجازه بدهد در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر شرکت کند.

شورای سردبیری نیویورک‌تایمز که از اتاق خبر این روزنامه مجزا است، حضور دوباره بایدن در رقابت‌های انتخاباتی را قماری پی‌پروا خواند و گفت مناظره با ترامپ نشان داد که بایدن در آزمون شکست خورده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مقاله به بایدن توصیه می‌کند که بهترین خدمتی که می‌تواند به مردم بکند این است که اکنون اعلام کند دیگر رقابت‌های انتخاباتی را ادامه نمی‌دهد.

این درخواست علنی پس از مناظره پنجشنبه شب بایدن با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان برگزار می‌شود که بایدن در آن عملکرد ضعیفی داشت.

پس از این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای بود که زمزمه درخواست علنی از بایدن برای کنار رفتن از گردونه انتخابات در بین چهره‌های دمکرات بالا گرفت.

برخی تحلیلگران نیز گفتند، حزب دمکرات پس از این مناظره دچار وحشت شده است.