حمایت بنیاد فیلم دریای سرخ عربستان سعودی از سه فیلم بین‌المللی

بنیاد فیلم دریای سرخ حامی مالی سه فیلم از جانی دپ، مایکل مان و گای ریچی است

محمد الترکی اولین نفر از سمت راست و جمانا الراشد در لباس صورتی در کنار دیگر اعضای بنیاد فیلم دریای سرخ دیده می‌شوند - Red Sea Film 

بنیاد فیلم دریای سرخ عربستان سعودی اعلام کرد حامی مالی سه فیلم بین‌المللی پر ستاره «مودی» (Modi)‌ اثر جانی دپ، «فِراری» (Ferrari)‌ به کارگردانی مایکل مان، و فیلم گای ریچی با نام «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare)، فیلمی جاسوسی درمورد جنگ جهانی دوم، بوده است. محمد الترکی، مدیر عامل بنیاد فیلم دریای سرخ، می‌گوید: «سرمایه‌گذاری در فیلم‌های بین‌المللی این بنیاد راهی برای حمایت از داستان‌نویسان برجسته، کارگردانان بزرگ و فراهم کردن فرصتی برای تبادل فرهنگی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در اینستاگرام نوشت که پس از اولین تولید مشترک با کارگردان و بازیگر فرانسوی مائیوِن (Maiwenn) برای ساخت فیلم «ژان دو باری» (Jeanne du Barry)، که در افتتاحیه جشنواره فیلم کن حضور داشت، خوشحالیم که در اولین فیلم قدرتمند مایکل مان مشارکت خواهیم داشت. این فیلم یک سال دشوار از زندگی «انزو فِراری» بنیان‌گذار شرکت خودرو فراری را به تصویر می‌کشد. همچنین حمایت از فیلمی که به زندگی و آثار مودیلیانی نقاش می‌پردازد و جانی دپ آن را کارگردانی می‌کند و علاوه بر آن فیلم برجسته گای ریچی، که به جست‌وجوی خائنان جنگ جهانی دوم می‌‌رود، از دیگر سرمایه‌گذاری‌های این بنیاد است.  

به گزارش عرب‌نیوز، این فیلم جانی دپ، پس از فیلم «شجاع» (The Brave) در سال ۱۹۹۷، دومین تجربه کارگردانی‌ این بازیگر محسوب می‌شود، و از آن برای آموزش دانشجویان و تازه‌کاران صنعت سینما در عربستان سعودی در بخش هنری، تولید و کار با دوربین استفاده خواهد شد. 

محمد الترکی در اولین نمایش فیلم «فراری» در جشنواره فیلم ونیز حاضر شد. جمانا الراشد، مدیر اجرایی گروه تحقیق و بازاریابی سعودی (SRMG) و رئیس هیئت‌امنای بنیاد فیلم دریای سرخ، هم در مراسم افتتاحیه این جشنواره در کنار محمد الترکی حضور داشت.   

بیشتر از فیلم