رونالدو: دریای سرخ عربستان سعودی خانه دوم من است

فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر از زندگی در عربستان سعودی و لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری‌اش گفت

تصویری از رونالدو در کنار خانواده‌اش در عربستان سعودی‌ــ صفحه اینستاگرام جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که اکنون عضو باشگاه النصر عربستان سعودی است، در گفت‌وگویی تازه‌ از زندگی در این پادشاهی اظهار رضایت کرد.

به گزارش العربیه، رونالدو در مصاحبه با ریو فردیناند، فوتبالیست سابق که او هم اهل پرتغال است، گفت که سازگار شدن با عربستان سعودی برای او و خانواده‌اش آسان بود. او همچنین تاکید کرد که از جاذبه‌های گردشگری فراوان عربستان سعودی مانند دریای سرخ و منطقه باستانی العلا لذت می‌برد.

این فوتبالیست شناخته‌شده تاکید کرد: «صادقانه بگویم، من واقعا خوشحالم که در عربستان سعودی‌ام. این کشور دوست‌داشتنی است. دوست دارم اینجا باشم و خانواده‌ام هم زندگی در اینجا را دوست دارند.»

رونالدو در ادامه، دریای سرخ را «خانه دوم» خود خواند و افزود که دوست دارد با خانواده‌اش آنجا وقت بگذراند. او گفت: «دریای سرخ خانه دوم من است یا حتی خانه اول... شگفت‌انگیز است، مانند یک الماس.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رونالدو در مورد العلا، جاذبه توریستی واقع در شمال غربی عربستان سعودی، هم صحبت کرد و گفت: «العلا بسیار زیبا و معنوی است. می‌توان انرژی‌های موجود در آنجا را احساس کرد.»

کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش، جورجینا رودریگز، پیش از این نیز در گفت‌وگوهایی از زندگی در عربستان سعودی اظهار رضایت و خوشحالی کرده بودند. جورجینا در اینستاگرام تصاویری از زندگی خانوادگی خود در مناطق مختلف عربستان سعودی را برای میلیون‌ها طرفدارش به نمایش می‌گذارد.

عربستان سعودی، کشوری که در مورد زندگی مشترک زوج‌هایی که ازدواج نکرده‌اند قوانین سختگیرانه‌ای دارد، برای کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز استثنایی چشمگیر در نظر گرفته است. 

پادشاهی عربستان سعودی با آغوش باز از رونالدو و خانواده‌اش استقبال کرده است. بنا بر گزارش‌ها، موندو دپورتیوو، پارک تفریحی مسحورکننده در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، در زمان بازدید دو ساعته کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش، درهایش را برای به روی عموم بست. جورجینا، شریک زندگی رونالدو، هم این تجربه خارق‌العاده را ثبت کرد و یک پست اینستاگرامی جذاب شامل مجموعه‌ای از عکس‌ها از این تجربه جادویی به اشتراک گذاشت.

از سوی دیگر، رونالدو نیز با ذوق و شوق از سنت‌های عربستان سعودی استقبال کرده است. او روز تاسیس پادشاهی سعودی را با لباس سنتی سعودی در کنار هم‌تیم‌هایش در النصر جشن گرفت و در حالی که ثوب سفید به تن داشت، قهوه عربی نوشید. رودریگز نیز که به همان اندازه نظرها را به خود جلب می‌کرد، در مراسم رونمایی رسمی النصر، با عبایی سیاه حاضر شد و بر محبوبیت این لباس افزود.

مجله فوربس در اردیبهشت ‌ماه اعلام کرد که درآمد سالیانه کریستیانو رونالدو در سن ۳۹ سالگی حدود ۲۶۰ میلیون دلار است که نشان می‌دهد او همچنان پردرآمدترین ورزشکار جهان است و در کل تاریخ فوتبال جهان بالاترین درآمد را دارد.

این چهارمین بار است که این فوق‌ستاره پرتغالی و برنده پنج جایزه توپ طلای فوتبال جهان در دوران حرفه‌ای خود در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران مجله فوربس قرار می‌گیرد؛ جایگاهی که حفظ آن برای رونالدو در سال ۲۰۲۴،  بدون ورود به لیگ فوتبال عربستان سعودی و قرارداد با النصر، دست‌نیافتنی به نظر می‌رسید.

بیشتر از سفر