نیکول کیدمن ۵۷ ساله: بازی در صحنه‌‌های روابط جنسی و خودارضایی فیلم «دختربچه» دشوار بود

کیدمن که اخیرا گفته بود، «حس می‌کنم بیشتر از همیشه جذابیت جنسی دارم»، در این فیلم شهوانی روابط پرشوری را با کارآموز ۲۸ ساله خود آغاز می‌کند

نیکول کیدمن و بازیگر نقش مقابلش در نمایی از فیلم «دختربچه»‌ــ Niko Tavernise

فیلم «چشمان کاملا بسته» (Eyes Wide Shut) را فراموش کنید، حالا «دختربچه» (Babygirl) جنجالی‌ترین نقشی است که نیکول کیدمن بازی کرده است.

این بازیگر ۵۷ ساله که اخیرا اعلام‌ کرده بود «حس می‌کنم بیشتر از همیشه جذابیت جنسی دارم»، برای نقشی که در فیلم شهوانی «دختر بچه‌» ایفا کرده، تمجید و تحسین‌های فراوانی دریافت کرده است. 

این فیلم که قرار است روز کریسمس اکران شود، نیکول کیدمن را در نقش مدیراجرایی یک کسب‌وکار موفق در نیویورک به تصویر می‌کشد که با کارآموز جوان و ۲۸ ساله خود، با هنرنمایی‌ هریس دیکنسون، رابطه عاشقانه و پرشوری را آغاز می‌کند. 

به گزارش ‌نیویورک‌پست، کیدمن‌ــ که در سال ۲۰۰۳ برای نقش‌آفرینی در فیلم «ساعت‌‌ها» (The Hours) اسکار گرفت‌ــ حالا با این فیلم جنجالی که حاوی صحنه‌هایی با جزئیات روابط جنسی و خودارضایی است، در فصل جوایز سروصدای زیادی به پا کرده است. 

این فیلم به‌تازگی در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نیز نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

نیکول کیدمن ماه گذشته به نشریه ونیتی فر (Vanity Fair) گفت که فیلمبرداری صحنه‌های شهوانی این فیلم او را به‌شدت خسته کرد و فرساینده بود. او توضیح داد: «چیزی در درون من می‌گفت خب، این فیلم برای پرده بزرگ ساخته شده و باید در حضور دیگران دیده شود اما من مطمئن نبودم که آنقدر شجاعت داشته باشم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او درباره این تجربه «چالش‌برانگیز» توضیح داد: «من فیلم‌های دیگری هم بازی کرده‌ام که کاملا بی‌پرده و صریح به این صحنه‌ها می‌پرداختند اما باز هم مثل این فیلم نبودند.» نیکول کیدمن افزود که احساس می‌کند که هنوز کاملا از تجربه‌ فیلمبرداری آن صحنه‌های جنسی خارج نشده و همچنان به‌شدت تحت تاثیر منفی آن‌ها است.

کیدمن که با کیت اربن، خواننده، ازدواج کرده است و دو دختر به نام‌های ساندی ۱۶ ساله، و فیت ۱۳ ساله دارد، در ادامه می‌افزاید برای بازی در این لحظه‌های دشوار از حمایت و کمک‌های همه‌جانبه هالینا رین، کارگردان هلندی فیلم، برخوردار بوده است.    

کیدمن می‌گوید: «بعضی وقت‌ها حس می‌کردم که دیگر دلم نمی‌خواهد لمسم کنند. دیگر نمی‌خواستم ادامه دهم، اما می‌دانستم که باید ادامه بدهم. هالینا مرا در آغوش می‌کشید و کنارم بود، تجربه بسیار دشواری برای من بود و این احساسات ماه‌ها پس از فیلمبرداری نیز ادامه داشت. با خودم می‌گفتم اوه خدای من! من این کار را کردم و حالا قرار است که همه دنیا آن را ببینند. احساس عجیبی است. این از آن کارهایی است که در تنهایی انجام می‌‌دهی و اگر فیلمش را بگیری هم لابه‌لای بقیه فیلم‌های خانوادگی پنهانش می‌کنی. این چیزی نیست که قرار باشد دنیا آن را ببیند.»

نیکول کیدمن علاوه بر کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم «ساعت‌ها» (The Hours)، برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «مولن روژ» (Moulin Rogue)،‌ «لانه خرگوش» (Rabbit Hole)،‌ «لیون» (Lion) و «ریکاردو بودن» (Being The Ricardos) هم چهار بار نامزد اسکار شد.

بیشتر از فیلم