کریپتوپسی برای اولین اجرا در عربستان سعودی، گوی سبقت را از متالیکا ربود

پس از اینکه متالیکا از اجرای آتی‌اش در عربستان سعودی خبر داد، کریپتوپسی این برنامه را برگزار کرد

اجرای کریپتوپسی در ریاض، عربستان سعودی،  ۱ دسامبر‌ـ Instagram/cryptopsyofficial

اخیرا اعضای گروه متالیکا اعلام کرده بودند که در جشنواره عربستان سعودی اجرا خواهند داشت، رویدادی که این گروه را به اولین گروه متال بین‌المللی تبدیل می‌کرد که در این کشور برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش آلتیمیت گیتار، اما گروه متال کانادایی کریپتوپسی پیش‌دستی کرد و با اجرا در ریاض در ۱ دسامبر، اولین گروه متال بین‌المللی شد که در عربستان سعودی برنامه اجرا کرده است. این برنامه با حمایت گروه نکروسین بحرین و کریتیو ویست عربستان سعودی انجام شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر گزارش دیجیتال ژورنال، پس از اینکه متالیکا از اجرای آتی‌اش در عربستان سعودی خبر داد، کریپتوپسی این برنامه را رزرو کرد.

جی‌جی عربیا، مدیرعامل شرکت هوی عربیا اینترتینمنت، که برنامه کریپتوپسی را ترتیب داده بود، گفت: «افتخار بزرگی است که میزبان کریپتوپسی، در کنار کریتیو ویست و نکروسین، بودیم که نقطه عطف مهمی در تاریخ موسیقی متال سعودی است. می‌دانیم که پس از ۱ دسامبر ۲۰۲۳، چشم‌انداز موسیقی متال در عربستان سعودی دیگر مثال سابق نخواهد بود. پیشگام این دستاورد عرصه موسیقی داخلی است، برای عرصه موسیقی داخلی.»

اعضای گروه کریپتوپسی با ابراز رضایت از این تجربه، گفتند: «باورنکردنی است حتی پس از ۳۰ سال کار به‌عنوان یک گروه موسیقی، هنوز می‌توانیم تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز داشته باشیم. واقعا مایه افتخار است که اولین گروه متال بین‌المللی بودیم که در عربستان سعودی برنامه اجرا کردیم. تجربه ما در این‌جا فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی بود.»

بیشتر از موسیقی