۱۰ مد جدید کیف که ارزش خریدن دارند

مد بهار امسال بسیار متنوع‌ است؛ از ترکیب‌بندی سبک کلاسیک با اشاره‌های ظریف مدرن گرفته تا سبک‌های قدیمی که بازطراحی شده‌اند

عکس تزئینی از زنی با کیف‌دستی قرمز رنگ- Canva

 

در حال‌وهوای بهار و هم‌زمان با تغییر سبک لباس‌ها، خریدن کیف‌های مد روز ازجمله ریزه‌کاری‌هایی است که زندگی را دلچسب‌تر می‌کند. رنگ‌های زیبا، لوازم جانبی عجیب‌وغریب و بندهای جواهرگونه حتی ابری‌ترین روزها را گرم و آفتابی می‌کنند. در جدیدترین مدهای بهاری کیف، برای همه سلیقه‌ها چیزی پیدا می‌شود، حتی برای آن‌هایی که کیف‌های ظریف، ساده و کاملا مشکی را ترجیح می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

درواقع، در بهار امسال، پرطرفدارترین و متفاوت‌ترین سبک‌ها متنوع‌تر از همیشه‌اند. به جای اینکه سبک خاصی حاکم شود، مد بهار امسال بسیار متنوع‌ است؛ از ترکیب‌بندی سبک کلاسیک با اشاره‌های ظریف مدرن گرفته تا سبک‌های قدیمی  که بازطراحی شده‌اند.

به پیشنهاد نشریه این‌استایل (InStyle) با ۱۰ مدل کیف مد بهار امسال آشنا شوید:

یراق طلایی درشت


اگر از طرفداران کیف سگک‌دار نیستید، احتمالا کیفی با یراق درشت و برجسته برایتان چندان جذاب نباشد. اما اگر می‌خواهید طبق مد روز باشید، بد نیست کمی در انتخابتان تجدیدنظر کنید. گیره‌های کیف تا قفل و کلیدهای درخشان و یراق طلایی براق یکی از موج‌های پرطرفدار امسال است.

گل‌های پرزرق‌‌و برق


طرح گل‌های بهاری چندان نوآورانه نیست، اما نشان‌دهنده سبکی خاص است. در این فصل طراحان با گل‌های رنگارنگ و متالیک ظرافتی را ارائه کرده‌اند که بی هیچ پیچیدگی، جذابیت را به ارمغان می‌آورد.

دسته‌های مچی

در بهار امسال کیف‌های دسته‌مچی قدیمی با شکل جدیدی نمایان شده‌اند. این دسته‌ها یا طرح ساده و کمینه‌گرا (مینیمالیستی) دارند و مطابق فرم مچ دست طراحی شده‌اند یا زنجیرهای جسورانه‌ای‌اند به ‌شکل دستبند.


بافت دو رنگ


در بهار امسال، طراحان به جای به‌کارگیری رنگ‌های مختلف، کیف‌ها را در دو رنگ با بافت‌های متفاوت ارائه کرده‌اند که روشی شیک برای ترکیب چیزهای مختلف است. این کیف‌های مد روز ترکیبی از رافیا (نخ مخصوص بافت کیف‌های تابستانی شبه‌حصیری)، رزین و چرم‌اند که به کیف‌های کلاسیک پیچ‌وتاب تازه و خلاقانه‌ای داده است.


سبک شخصی


اضافه کردن جزئیات شیک و منحصربه‌فرد به کیفتان‌ بیان‌کننده سبک و پیچیدگی شخصی شما است. یک جاکلیدی قدیمی یادگار روزهای گذشته، یا جواهر کوچک تزیینی، یا هرچیز دیگر. برای آزمون گزینه‌ها کم نیستند.


بافت‌ طبیعی


در بهار امسال، یکی از روندهای پرطرفدار، کیف‌های دسته‌دار با طرح بافت است که با اینکه لوکس است جلوه‌ای ساده دارد. کیف‌های نرم و منعطف یا کیف‌هایی که جنسشان سخت و نامنعطف است و دسته‌شان تزیینات بافت دارند ثابت می‌کند که می‌توان ظریف و پیچیده مطابق مد روز بود اما نه الزاما پرزرق و برق.

زنجیر تزیینی


زنجیر براق اغلب در ساختار کیف‌هایی که مورب روی شانه قرار می‌گیرند دیده می‌شوند، این زنجیرها در مد بهار امسال در کانون توجه‌اند. به جای استفاده از یک بند ساده، این زنجیرها نقش تزیینات کیف را برعهده دارند.


دسته‌هایی از بامبو


اگر به‌دنبال کیف بهاری متفاوتی می‌گردید، احتمالا این مدل را بپسندید. جزئیات ظریف از جنس بامبو تغییر ویژه و جالبی را در کیف‌های دسته‌دار و شانه‌ای کلاسیک ایجاد می‌کند، بدون اینکه از زیبایی همیشگی این سبک‌ها بکاهد.
 

کیف دسته‌کوتاه با گیره دسته


هفته مد نیویورک نمایش موج کیف‌های دسته‌کوتاه بود. به لطف طراحانی مانند توری بورش، لوئوی و اترو، ظرفیت این کیف‌ها فدای مدلشان نشده است. برخلاف کیف‌های دسته کوتاه قدیمی، این کیف‌ها در اندازه‌های بزرگتر طراحی شده‌اند تا وسایل ضروری در آنها جا شود.

کیف‌های کاملا شفاف


مد شفاف از لباس‌های بدن‌نما به کیف‌ها هم رسیده است. امسال بیشتر شاهد کیف‌هایی از این دست خواهیم بود. هرچند شفافیت کلید اصلی این سبک است، اما رنگ‌های لطیف و تزیینات برجسته نیز در آن دیده می‌شود.

بیشتر از مُد و زیبایی