دومین تلاش برای ترور ترامپ در دو ماه؛ رایان وسلی روث ۵۸ ساله بازداشت شد

ترامپ دو ماه پیش، در ۱۳ ژوییه در هنگام کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا نیز هدف شلیک گلوله قرار گرفت و پس از واکنش به‌موقع خودش، گوشش زخمی شد. توماس متیو کروکس ۲۰ ساله پس از شلیک به سوی ترامپ با شلیک ماموران امنیتی کشته شد

تصاویری از ترامپ، تجهیزات کشف شده در محل تلاش برای ترور و باشگاه گلف ترامپ-با استفاده از تصاویر پلیس و ماگا

سه مقام اجرای قانون عصر روز یکشنبه و پس از انتشار خبر دومین تلاش برای ترور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در فاصله دو ماه به اسوشیتدپرس گفتند، رایان وسلی روث ۵۸ ساله در ارتباط با نشانه گرفتن دونالد ترامپ با سلاح در زمین گلفش در فلوریدا بازداشت شده است.

به گزارش اسوشیتدپرس، این مرد در حال فرار و پس از شلیک ماموران بازداشت شد. در محل یک سلاح ای‌کی۴۷، یک کوله‌پشتی و دوربین حرفه‌ای Gopro، کشف شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که وجود این دوربین احتمالا به معنی تلاش برای ثبت تصاویر ترور بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اف‌بی‌آی این اقدام را تلاش آشکار برای ترور رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

این در حالی است که ترامپ دو ماه پیش، در ۱۳ ژوییه در هنگام کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا نیز هدف شلیک گلوله قرار گرفت و پس از واکنش به‌موقع خودش، گوشش زخمی شد. توماس متیو کروکس ۲۰ ساله پس از شلیک به سوی ترامپ با شلیک ماموران امنیتی کشته شد. 

سرویس مخفی به دلیل ناتوانی در تامین امنیت ترامپ در آن رویداد مورد انتقاد جمهوری‌خواهان قرار گرفت.

اما باوجود اینکه گفته شده بود سطح تدابیر امنیتی برای ترامپ افزایش می‌یابد، پلیس پالم بیچ گفته است، چون ترامپ رئیس‌جمهوری مستقر نیست، تدابیر امنیتی در باشگاه گفت ترامپ سبک‌تر بوده و سرویس مخفی کاری را که باید انجام داده است.