لاغرتر و کشیده‌تر دیده شدن به شیوه سلنا گومز

سلنا بارها درباره چالش‌های جسمی و روحی ناشی از بیماری لوپوس، ازجمله افزایش وزن ناشی از درمان‌های استروئیدی، صحبت کرده است.

سلنا گومز روی فرش قرمز دو رویداد متفاوت-Instagram/selenagomez

جمعه شب ۲۰ مهر (۱۱ اکتبر)، سلنا گومز در مراسم نمایش فیلم «امیلیا پرز» در لندن با پیراهن قرمز خیره‌کننده‌ای از اسکار دلا رنتا حضور یافت. این پیراهن با یقه قایقی و بی‌آستین، در قسمت کمر با پاپیون بزرگی تزیین شده بود و در قیاس با انتخاب‌های اخیر او برای فرش قرمز سبک متفاوتی داشت.

سلنا گومز در ماه‌های گذشته چندین بار با پیراهن‌هایی با یقه گردنی (Halter Neck) در رویدادهای مختلف ظاهر شده است. این انتخاب‌ها ممکن است با چالش‌هایی که او به‌دلیل بیماری لوپوس با آن مواجعه بوده مرتبط باشد.

لوپوس نوعی بیماری خودایمنی است که باعث تغییرات وزنی و عارضه‌های پوستی می‌شود. سلنا نیز بارها درباره چالش‌های جسمی و روحی ناشی از این بیماری، ازجمله افزایش وزن ناشی از درمان‌های استروئیدی، صحبت کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یقه گردنی معمولا توجه را به بالاتنه جلب می‌کند و دیگر قسمت‌های بدن را کمتر در معرض دید قرار دهد. این انتخاب هوشمندانه به او کمک می‌کند تا در مقابل فشارهای رسانه‌ای احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

یقه قایقی نیز از انتخاب‌های پرتکرار سلنا در سال ۲۰۲۴ بود. او در جشنواره فیلم کن در ماه مه، پیراهنی مشکی از «ایو سن لورن» را انتخاب کرد که یقه قایقی چین‌دار سفیدی داشت و ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن بود. همچنین در رویداد سالانه سلامت روان نشان تجاری آرایشی‌اش، «رر بیوتی» (Rare Beauty)، پیراهن شیری‌رنگی با یقه قایقی چروک بزرگ به تن داشت که بیشتر بر بالاتنه‌اش تاکید می‌کرد و جلوه‌ای خاص به سبک او می‌خشید. این انتخاب‌ها نشان‌دهنده توجه او به جزئیات و ترکیب راحتی با شیک‌پوشی است.

درنهایت، سلنا گومز در سال ۲۰۲۴ با انتخاب‌های دقیق و مشخص، سبکی پایدار و قدرتمند را روی فرش قرمزها به نمایش گذاشت. او بیشتر به سراغ طرح‌هایی رفت که توجه را به بالاتنه‌ جلب می‌کردند و در عین حال راحتی و اعتماد به نفس او را در مقابل دوربین‌ها افزایش می‌دادند. این انتخاب‌ها نشان می‌دهند که سلنا در کنار چالش‌های جسمی و روانی ناشی از بیماری، همچنان به دنبال سبکی است که او را قدرتمند، ظریف و مدرن نشان دهد.

بیشتر از مُد و زیبایی