مدل موی شارون استون؛ بهترین مدل‌های موی کوتاه زنان بالای ۴۰ سال

تیره و روشنی باعث ایجاد توهم بافت و ضخامت مو می‌شوند و بنابراین باید هنگام امتحان یک مدل موی جدید مورد توجه قرار گیرند

شارون استون روی فرش قرمز جشنواره فیلم برلین- JOHN MACDOUGALL/AFP

شارون استون، بازیگر ۶۵ ساله، از مدل موی جدید خود در فرش قرمز جشنواره فیلم برلین رونمایی کرد. استون با یک پیراهن سفید دولچه‌وگابانا و شنل مشکی‌رنگ می‌درخشید، اما همه نگاه‌ها به مدل موی او بود. این هنرپیشه رنگ موهایش را هم تیره‌تر و گرم‌تر کرده و آن را با بلوند آمیخته و با وجود این، همچنان سبک همیشگی خود را حفظ کرده بود.

حدس و گمان‌ها در مورد اینکه چگونه استون ظاهر خود را حفظ می‌کند، زیاد است. استون آشکارا درباره بالا رفتن سن زنان صحبت می‌کند. او به‌تازگی در گفت‌وگو با نشریه این‌استایل گفت با دوست سوپرمدلش، ال مکفرسون، «می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم، چون داریم با هم به زنان مسن‌تری تبدیل می‌شویم. من با او در مورد این صحبت می‌کنم که چگونه روی فرم می‌مانی؟ با خودت چه کار می‌کنی؟ چگونه با واکنش مردم به خودت برخورد می‌کنی؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با این حال، استون استاد ثبات سبک شخصی‌اش شده است و هرگز از مدل مویی که برای او مناسب است، فاصله نمی‌گیرد. لوک هرشسون، آرایشگر مشهور، به نشریه تلگراف توضیح می‌دهد که «مدل موی کوتاهی که در بالا بلند و در پشت کوتاه‌تر باشد، ماندگار است». او اضافه می‌کند که «تضاد چتری‌های بلند و سنگین‌تر با پشت و کناره‌های کوتاه، این مدل را با گذشت زمان زیباتر می‌کند.»


مدل موی استون را تعدادی از چهره‌های مشهور، از جولی اندروز در دهه ۱۹۶۰ گرفته تا لیندا اوانجلیستا و دمی مور در دهه ۱۹۹۰، به شهرت رساندند و امروزه نیز به همان اندازه محبوب است. هرشسون می‌گوید رها کردن آن به طور طبیعی، کلید به‌روز کردن آن است.


او می‌گوید: «اگر می‌خواهید این حس جوانی را حفظ کنید، از حداقل محصولات استفاده کنید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید که اجازه دهید مدل مو کار خودش را انجام دهد.» بهترین چیز در مورد موهای استون بدون شک تطبیق‌پذیری آن است.


هرشسون توضیح می‌دهد: «توانایی حرکت‌دادن قسمت جلویی موها به اطراف، خواه به سمت عقب کشیده شود، یا به پهلو چسبانده شود یا به سمت جلو کشیده شود، مزایای خود را دارد که نه تنها گزینه‌های مدل‌سازی بیشتری را به شما می‌دهد، بلکه یک چتری بلند می‌تواند موهای ظریف را ضخیم‌تر نشان دهد و پیشانی بلند را نیز پنهان کند.»

مانند همه مسائل مربوط به سبک، این چیزهای کوچک‌اند که اهمیت زیادی دارند. آرایشگر لری کینگ به طره‌های نرم باقی‌مانده در در اطراف یقه اشاره می‌کند. کینگ که مدل موی پیکسی بی‌زمان و جاودانه کیت ماس در سال ۲۰۰۱ را مثالی عالی می‌داند، می‌گوید: «گذاشتن چند طره نرم در جلو و درست زیر گوش‌ها، به این ظاهر زنانگی و نرمی می‌بخشد.»

همانطور که استون نشان می‌دهد، رنگ مو را نباید فراموش کرد. هرشسون می‌گوید: «تیره و روشنی باعث ایجاد توهم بافت و ضخامت مو می‌شوند و بنابراین باید هنگام امتحان یک مدل موی جدید مورد توجه قرار گیرند.»

دو راه برای انجام این کار وجود دارد: به شکلی ظریف مانند استون، یا شجاعانه‌تر مانند الیویا کلمن بازیگر که اخیرا مدل پیکسی خود را با بلوند پلاتینی درخشانی تکمیل کرد.


تغییر رنگ همچنین ممکن است نیاز به آرایش جدید داشته باشد. زوئی اروین، مدیر خلاقیت جان فریدا، می‌گوید: «زمانی که موهایتان را به‌طور اساسی تغییر می‌دهید، به‌خصوص اگر رنگ در آن نقش داشته باشد، باید در آرایش خود نیز تجدید نظر کنید. ممکن است متوجه شوید که نیاز به لب‌های پررنگ‌تر یا وضوح بیشتری در اطراف چشمان خود دارید... یا عینک‌های پررنگ‌تر. همه بخش‌های معادله باید در نظر گرفته شوند.»

اگر مدل موی جدید شارون استون پیامی برای ما داشته باشد، آن پیام قدرت یک مدل موی خاص است. شکلی را پیدا کنید که مناسب نوع صورت و موی شما باشد، سپس به آرامی اینجا و آنجا روی عناصر مختلف مانور دهید. همه چیز به فصلی از زندگی که در آن به‌سر می‌برید، بستگی دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی