تکامل سبک شخصی لیدی گاگا در آستانه ۴۰ سالگی

پوشش‌های گاگا در مد تاثیرگذار بوده‌اند و اکنون بخشی از تاریخ فرهنگ ‌عامه‌اند

لیدی گاگا روی فرش قرمز جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز سال ۲۰۱۸-Facebook/ladygaga

لیدی گاگا، خواننده، نماد مد و بازیگر آمریکایی ۳۸ ساله شد. او که در هر دوره زندگی‌اش با یکی از استعدادهایش درخشیده است، این روزها بیشتر در دنیای سینما فعال است.

لیدی گاگا با آلبوم موفق «شهرت» (The Fame) در سال ۲۰۰۸ به صدر جدول پرفروش‌ها رسید. این خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر با بدل شدن به نماد مد، بازی در فیلم‌های برجسته، ساختن و خواندن ترانه‌های محبوب و پرفروش، ثابت کرده است که در هریک از این مهارت‌ها حرفی برای گفتن، صدایی برای شنیدن و البته ظاهری برای دیدن دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در طول سال‌ها، عموم مردم نه‌تنها شاهد پیشرفت موسیقی شگفت‌انگیز گاگا، شاهد تحول سبک او نیز بوده‌اند. از «لباس گوشتی» معروف او گرفته تا کبوتر نمادینی که در مراسم تحلیف ریاست جمهوری سال ۲۰۲۱ به سینه زد. شکی نیست که بازیگر «خانه گوچی» سبک چندوجهی‌اش را جسورانه کشف و گویا هر بار از نو آفریده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by early 2000s (@y2k2006)

پوشش‌های گاگا در مد تأثیرگذار بوده اند و اکنون بخشی از تاریخ فرهنگ ‌عامه‌اند. قدم زدن روی فرش قرمز در یک تخم‌مرغ غول‌پیکر، پوشیدن چهار لباس هم‌زمان در شب‌نشینی موزه متروپولیتن (Met Gala) و لباس صورتی پر والنتینو به یادماندنی‌ترین پوشش‌های او بوده‌اند.او  همیشه دست‌چینی از بهترین‌های مد فاخر، زیورآلات خاص و سفارشی و انتخاب‌های جسورانه و به‌یادماندنی داشته است. سبک همیشه در حال تغییر او نمادی از هر مرحله و هر لحظه از زندگی او است. لیدی گاگا در حال حاضر با لباس‌های اسکیاپارلی و والنتینو به سبک پیچیده‌تری از زیبایی و شیک‌پوشی رسیده است.

به مناسبت سال‌روز ۳۸ سالگی لیدی گاگا نگاهی می‌اندازیم به دستچین برخی پوشش‌های متمایز او که تحول سبک او را نشان می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

بیشتر از مُد و زیبایی