دلیل منطقی کیت میدلتون برای پوشیدن شلوار جین تنگ

ممکن است بسیاری به بازگشت این مد بدبین باشند، اما مطمئنا شاهدخت ولز یکی از آن‌ها نیست

تصاویر ترکیبی از کیت میدلتون/  AFP

چند سالی است که شلوارهای جین تنگ (اسکینی) محل اختلاف‌نظر شده‌اند و از زمانی که نسل زد (متولدان بین سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۹) و بسیاری از اهالی مد پایان دوران حکمرانی جین‌های اسکینی را اعلام کردند تاکنون، بازگشت چندباره این سبک را شاهد بوده‌ایم.

این شلوار گزینه موردعلاقه برخی افراد شناخته‌شده از جمله کیت میدلتون است که برای پوشیدن آن دلایل منطقی زیادی دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش دیلی میل، به نظر می‌رسد این شلوارها که اولین بار سال ۲۰۰۵ و به لطف کیت ماس معروف شدند، دوباره در حال جان گرفتن‌ و در آستانه بازگشت دوباره‌ به روی صحنه‌اند و پس از یک دهه راحتی با شلوارهایی نسبتا گشاد که در آن سبک‌، شلوار جین‌ها هم شیک و در عین‌ حال راحت بودند، مدل‌های تنگ در تمام مجموعه‌های فصل جدید از میومیو گرفته تا سن لوران و الکساندر مک‌کویین دیده می‌شوند.

ممکن است بسیاری به بازگشت این مد بدبین باشند، اما مطمئنا شاهدخت ولز یکی از آن‌ها نیست. او که معمولا با کت‌های بلند و کفش‌های نوک‌تیزش مشهور است، بر خلاف آنچه از یک ملکه آینده انتظار می‌رود، به یک چیز دیگر هم شناخته می‌شود: شلوار جین.

او در طول زندگی سلطنتی‌اش هم به شلوارهای جین تنگ پایبند ماند و ارزش وفادار ماندن به سبک شخصی را نشان داد و آن را به‌عنوان یک عنصر اصلی در کمد لباسش نگه داشت. کیت هرگز به مدل‌ لباس‌های تنگ و باریکش پشت نکرد و همچنان با فرم شلوارهای تنگ و چسبانش بازی می‌کند. قامت بلند و پاهای کشیده‌ او به لطف شلوار جین‌های تنگ و چسبان، ساختار و فرم بدنش را به‌خوبی نشان می‌دهد.

دونا آیدا که در دنیای شلوار جین یک نابغه محسوب می‌شود و خالق مارک جین همنام خود است، می‌گوید: «شاهزاده خانم ولز سبکی بی‌زمان و زیبا دارد. او پاهای بسیار قشنگی دارد و شلوار جین اسکینی به‌خوبی با ظاهر او متناسب است و زیبایی‌های او را برجسته می‌کند. تجلیل از ویژگی‌های زیبا همیشه عالی است.»

از دوران دانشجویی کیت در سنت‌اندروز گرفته تا تورهای سلطنتی و کارت‌ کریسمس‌های خانوادگی، شاهدخت ولز همواره لباس‌های تیره را در رنگ‌های نیلی یا قهوه‌ای تیره ترجیح می‌دهد. او زنی پرتحرک و بسیار پرمشغله است و دونا آیدا تایید می‌کند که شلوار جین اسکینی سبکی سریع و آسان است که برای داشتن تحرک عالی به نظر می‌رسند. به باور او، شلوار جین تنگ هم راحت و شیک است و هم ظاهر خوبی دارد و حس خوبی می‌دهد.

در طول این سال‌ها آنچه از کمد لباس سلطنتی شاهدخت کاترین یاد گرفته‌ایم این است که او می‌داند چه چیزی به او می‌آید و به آن پایبند است و ترجیح شخصی را بر مدهای گذرا اولویت می‌دهد.

بیشتر از مُد و زیبایی