هفته مد مردان میلان زیر سایه الساندرو میکله

این دومین باری است که میکله یک مجموعه کامل را در زمان محدود ارائه می‌دهد

تصاویری از اولین مجموعه‌ الساندرو میکله، مدیر خلاق جدید ولنتینو ــVALENTINO

هفته مد مردان میلان در این فصل روز دوشنبه ۱۷ ژوئن با نمایشی کاملا غیرمنتظره زیرورو شد؛ زمانی که والنتینو با انتشار تصاویری از اولین مجموعه‌ای که الساندرو میکله، مدیر خلاق جدیدش، طراحی کرده بود، در فضای مجازی ولوله‌ای به پا کرد.

به گزارش نشریه نشنال، میکله که قرار بود اولین نمایش روی صحنه‌اش را در هفته مد پاریس در سپتامبر ارائه دهد، با رونمایی از مجموعه‌ای غیرمنتظره حاوی ۱۷۱ ظاهر همه را به شکلی خوشایند غافلگیر کرد.

آنچه را رخ داد، می‌توان به نوعی تکرار تاریخ نامید، چون که این دومین بار است که میکله در زمانی محدود یک مجموعه کامل ارائه می‌دهد. او در سال ۲۰۱۵ هم زمانی که مسئولیت گوچی را بر عهده گرفت، تنها دو هفته فرصت داشت تا ایده‌هایش را به صحنه نمایش برساند. البته او این بار در والنتینو تقریبا دو ماه وقت داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مجموعه جدید با عنوان «پیش درآمد» (Avant les Debuts)، با دستار، طرح‌های درهم، جزئیات گلدوزی‌شده و حتی سرآستین‌های خزدار، پر از امضاهای شخصی و لایه‌بندی‌های پیچیده میکله است که بسیاری از نشانه‌ها و کدها بلافاصله قابل‌تشخیص خواهند بود.

با این‌ حال، رونمایی از اولین مجموعه او برای والنتینو که تنها ساعاتی قبل از نمایش لباس مردانه گوچی منتشر شد، نمی‌تواند تصادفی باشد.

جانشین میکله در گوچی یعنی ساباتو د سارنو، نیز در همین زمان دومین مجموعه مردانه‌اش را که این بار حول محور موج‌سواری بود، ارائه کرد.

این مجموعه متشکل از شورت کوتاه، پیراهن‌های جعبه‌ای با طرح‌های دلفین و گل ختمی و دمپایی‌های نوک گرد که به نظر می‌رسد نسخه مردانه کفش‌های تخت باله، مد محبوب زنان در تابستان امسال‌اند، پرانرژی و شاداب بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GUCCI (@gucci)

کت‌های مک (نوعی بارانی) با چرم براق همراه با عینک آفتابی‌های دسته‌فومی و رنگ‌هایی جسورانه که به طرز ماهرانه‌ای ترکیب شده‌اند، مانند سبز یا یاسی با قهوه‌ای شکلات‌ تلخ، وارد بازار شدند.

با توجه به اینکه د سارنو هنوز دارد جای پایش را در گوچی  محکم می‌کند، استفاده از رنگ کمی بیش از حد یادآور دوران پیرپائولو پیچیولی در والنتینو بود و برش‌ها کمی به سبک زیبایی‌شناسی پرادا نزدیک بودند، اما در کل راحت و قابل‌پوشیدن و امیدوارکننده به نظر می‌رسیدند.

بیشتر از مُد و زیبایی