درخشش طراحان عرب در جشنواره فیلم ونیز

طراحان عرب در سال‌های اخیر همواره حضور پررنگی در رویدادهای بزرگ مد و سرگرمی داشته‌اند و با خلاقیت و نوآوری‌شان توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد بین‌المللی کسب کنند

از راست به چپ: ژوزفین سکریور، جولیا گائودینو و هانده آرچل در جشنواره فیلم ونیز-Instagram/eliesaab-ramikadi

جشنواره فیلم ونیز یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهان است که هر ساله شاهد حضور بازیگران، فیلم‌سازان و چهره‌های مشهور از سراسر دنیا است. این جشنواره علاوه بر نمایش آثار برجسته سینمایی، محلی برای نمایش مد و طراحی‌های خاص و بی‌همتا روی فرش قرمز به شمار می‌آید. در هشتاد و یکمین دوره این جشنواره که از ۲۸ اوت تا هفتم سپتامبر در این شهر ایتالیا برگزار شد، طراحان عرب در ارائه آخرین سبک‌های مد نقش برجسته‌ای داشتند و با آثارشان در مراسم مختلف این رویداد درخشیدند.

در شب‌نشینی آمفار، که مهمانی جمع‌آوری کمک مالی برای تحقیقات درمورد ایدز است و با حمایت جشنواره بین‌المللی فیلم دریای سرخ برگزار شد، رومر ویلیس، بازیگر آمریکایی و دختر بروس ویلیس، و دمی مور پیراهنی شکلاتی‌رنگ از آثار جورج چاکرا اوت کوتور (Georges Chakra Haute Couture) طراح لبنانی به تن داشتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

استلا ماکسول مدل مشهور نیز در این مراسم به سراغ دیگر طراح مشهور لبنانی یعنی الی صعب رفته بود و پیراهنی پرزرق و برق از این برند را پوشیده بود. برخلاف ماکسول، ژوزفین سکرویر، مدل دانمارکی، انتخابی ساده و شیک داشت. او پیراهن مشکی بلند بدون بندی از زهیر مراد به تن داشت که با کمربند پهن نگین‌دار تزیین شده بود.

 

 

 

در دیگر بخش‌های جشنواره مارا لافونتان، مدل فرانسوی و چهره تاثیرگذار در تیک تاک، پیراهن شانه برهنه صورتی کمرنگی از رامی قاضی به تن داشت که بالاتنه آن با پرهای سفید و مهره‌دوزی تزیین شده بود.

 

طراحان عرب در سال‌های اخیر همواره حضور پررنگی در رویدادهای بزرگ مد و سرگرمی داشته‌اند و با خلاقیت و نوآوری‌شان توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد بین‌المللی کسب کنند. آثار آن‌ها، با ترکیبی از هنرهای سنتی و مدرن، هر سال مورد توجه بسیاری از ستارگان و منتقدان قرار می‌گیرد و حضورشان در این عرصه بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

بیشتر از