هیجان رابطه عاشقانه تیلور سوییفت به دنیای چاشنی‌ها رسید

مشهورترین سازنده سس کچاپ جهان، هاینز، به تعداد محدودی از خریداران امکان داد مرغ سوخاری‌شان را با سس تیلور سوییفت مزه‌دار کنند

تاثیر سوییفت برای اقتصاد و تجارت فراتر از فروش لباس و سس کچاپ استAFP-Instagram/Heinz

حتی بطری‌های سس هم از هیجان رابطه عاشقانه احتمالی بین تیلور سوییفت و تراویس کلسی مصون نیستند.

نشان تجاری هاینز که تولیدکننده انواع سس است، به مناسبت حضور سوییفت در بازی فوتبال آمریکایی کلسی تعداد محدودی سس ترکیبی «کچاپ و سیمینگلی رنچ» تولید کرد.

بر اساس تصاویری که از تیلور در فضای مجازی منتشر شد، او در سوییت خصوصی کلسی در ورزشگاه در حال خوردن مرغ سوخاری بود و مقداری سس کچاپ و ظاهرا سس «سیمینگلی رنچ» در بشقابش دیده می‌شد. بنابراین، این شرکت سازنده انواع سس و چاشنی، در یک محصول جدید این دو سس را ترکیب کرد و به جو سرگرمی حاکم پیوست.

سی‌ان‌ان به نقل از هاینز نوشت که در حال تولید و عرضه ۱۰۰ بطری سس کچاپ و سیمینگلی رنچ است و به‌زودی اطلاعات مربوط به آن را از طریق حساب اینستاگرامش منتشر می‌کند. جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده، اما هاینز اشاره کرده که این شرکت در استادیوم اروهد در کانزاس‌سیتی تامین‌کننده رسمی انواع چاشنی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سسی که هاینز از آن صحبت می‌کند، دقیقا یک محصول جدید نیست. آن‌ها در سال ۲۰۱۹ این محصول را با نام «کرانچ» به بازار دادند و آن را یک چاشنی عالی برای سیب‌زمین سرخ‌کرده و ناگت مرغ توصیف کردند. با این حال نسخه مخصوص سوییفت با برچسب اختصاصی به بازار خواهد آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Heinz (@heinz)

حضور سوییفت در بازی هفته گذشته تیم‌های کانزاس‌سیتی چیفز و شیکاگو بیرز از چند جهت در صدر اخبار قرار گرفت.

فنتستیک (Fanatics)، یکی از شرکای تجاری لیگ فوتبال آمریکایی، قبلا به سی‌ان‌ان گفته بود که فروش پیراهن‌ کلسی پس از این رویداد تقریبا ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. همچنین بر اساس گزارش ورایتی، این مسابقه روز یکشنبه در رتبه‌بندی تلویزیون، «بالاترین تعداد تماشاچی زن در سنین ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۴۹ سال در هفته» را داشت.

تاثیر سوییفت برای اقتصاد و تجارت فراتر از فروش لباس و سس کچاپ است. تور «اراس» (Eras) این ستاره بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشت و به پردرآمدترین تور کنسرت در تمام دوران تبدیل شد. رونق اقتصادی ناشی از آن در فروش بلیت، موادغذایی، حمل‌ونقل، هتل‌ها و سایر موارد به اندازه‌ای بود که بانک مرکزی ایالات متحده آن را در گزارش اقتصادی اخیرش موردتوجه قرار داد.

البته بد نیست اشاره کنیم که سوییفت و کلسی هنوز علنا اعلام نکرده‌اند که واقعا با یکدیگر در رابطه‌اند. کلسی این هفته در آخرین شماره پادکستش گفت که سوییفت بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و دوستان و خانواده‌اش نمی‌توانند برای توصیف او واژه‌ای جز «شگفت‌انگیز» به کار ببرند.

بیشتر از زندگی